Skip to main content

Beste KPN, na gisteren overgegaan te zijn naar jullie diensten tot nu toe helaas geen werkende verbinding. Monteur kan pas vrijdag, maar met thuiswerken een drama dat het een werkweek duurt.

Situatie:

- NT kastje drie groene lampjes (meerdere keren 2min van stroom geweest);

- ExperiaBox V10 én V10a (beiden in huis) geven rood lampje op DSL (beiden gereset, 10min van stroom gehad);

- Meerdere kabels geprobeerd (rode en grijze uit installaties).

Hiervoor op jullie netwerk via Youfone gezeten, daarvoor op jullie netwerk via KPN zelf. NT kastje heeft altijd gewerkt, Experia's ook. Via telefoon zijn jullie slecht bereikbaar omdat je wordt doorgeschakeld naar 06-nummers die of op de voicemail gaan of buiten bereik zijn. Graag alsnog een snelle oplossing!

Mvg Emiel.

 

Beste @emielfjansen, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat je nu tijdelijk zonder diensten zit! Ik zie inderdaad dat er een monteur aangestuurd is en dat deze vrijdag komt. Dat kan ik helaas niet bespoedigen. Wel zie ik dat jullie een Altijd Online bundel op jullie telefoon hebben gekregen, klopt dat? Op die manier kan je van je telefoon een hotspot maken, zodat het thuiswerken hopelijk toch nog een beetje lukt. Mocht de bundel op zijn, laat het vooral weten, dan vraag ik nieuwe aan. 


Dag @Marcia_ klopt, extra data is er (goede service) maar door slechte 4G ontvangst in deze regio is werken met een hotspot een uitdaging. Vind 5 werkdagen wachten tot dat een nieuwe klant alsnog wordt aangesloten geen goede service eerlijk gezegd. 


Dag @Marcia_ klopt, extra data is er (goede service) maar door slechte 4G ontvangst in deze regio is werken met een hotspot een uitdaging. Vind 5 werkdagen wachten tot dat een nieuwe klant alsnog wordt aangesloten geen goede service eerlijk gezegd. 

Misschien heeft T-Mobile of Vodafone veel betere dekking op jouw locatie. Vooral een paar dagen prepaid van die eerste kost niet veel.


Hoi @emielfjansen . Helemaal eens dat dit lang duurt. Als je de telefoon op een gunstige plek neerlegt ( bij het raam richting de dichtstbijzijnde mast) is er misschien iets van te maken? 

De suggestie van @tmoesel is zeker het overwegen waard.  


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Beste @Erwin_ het is inmiddels opgelost. De hele week geen lijn gehad, tot het moment dat de monteur kwam en er plotseling wel lijn was zonder iets te doen. Blijkbaar moet er een in het systeem een afspraak staan om alsnog het geregeld te krijgen. Raar maar waar. Nu up and running.