Skip to main content

Zegmaar de titel. Na het verschuiven van de kast foet het internet het opeens niet. L1 en l2 branden niet. Ik heb hier een foto van de setup

Ā 

Excuus blauwe kabel zit in 4. Op foto staat dit verkeed. Zelfde probleem nogsteeds


HoiĀ @Freddy Shams ,

Wat als je de draadjes opnieuw vastzet, rood in 3 en blauw in 4, werkt het dan?

Rood lijkt niet goed vast te zitten.


@martijn197108Ā dank u wel voor u antwoord. Als ik zacht trek aan de kabel komt deze er niet uit. (Ā rood zit in 3 en blauw in 4)


Ok @Freddy ShamsĀ 

Die zwarte dingen kan je naar voren halen als een soort klepje.Als je dan de kabels aandrukt en het klepje weer naar beneden drukt, werkt het dan?


@martijn197108Ā ik kan ze niet naar voren halen wel naar boven. Dan komen er 2 gaatjes vrij ik doe de kabel daarin en zet deze vast (bij het juiste nummers) ik druk deze daarna dicht. Soms brand l1 voor een paar seconden maar daarna is deze weer weg en brand weer niks.


Is de bekabeling tussen de blokjes en je modem nog wel goed? Zitten de snoeren goed gekrimpt in de stekkers? Heb je misschien nog een ander snoertje om van je telefoonlijn naar je modem te gaan?


Ik heb helaas geen 2de dsl. Echter is mijn broer die gaan halen als deze terug is ga ik die testen gelijk. En de bekabeling ziet er goed uit. Heb niks verandert aan de kabels mijn gedachte zelf was dat misschien de dsl kabel per ongeluk beschadigd is geraakt. Maar aangeizen ik weinig verstand heb dacht ik ik vraag om hulp. @XS4-ArjanĀ 


@martijn197108Ā @XS4-ArjanĀ opeens doet hij het na een uur liggen. Dank voor alle hulp


@martijn197108Ā @XS4-ArjanĀ opeens doet hij het na een uur liggen. Dank voor alle hulp

Afblijven en nooit meer aanraken! Maar ik schat zo in dat er ergens een draadbreukje is of een connector die niet meer goed is.


@XS4-ArjanĀ wel nog verstandig om de nieuwe kabel te gebruiken als deze er is? Of nu gelijk vast zetten?


Zonder bluf is het leven suf 😉 Ligt er maar net aan welk risico je durft te nemen, als je denkt dat het zo goed blijft, niets meer aan doen. Als je er toch niet met een lekker gevoel bij zit, even kijken wat je nog kan verbeteren.