Skip to main content
Beantwoord

geen facturen meer per mail

  • December 26, 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw, 

 

Ik heb de app van KPN op mijn telefoon, daar staan keurig de facturen in van zowel mobiel als thuis. Daarnaast krijg ik ze ook per mail, maar dat wil ik niet meer. Kunt u dat voor mij uitzetten? 

 

Hartelijke groet,

Erwin Hoving

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @ErwinHoving . Welkom op het forum.

Ik vrees dat ik dat niet kan doen. Praktisch alle klanten krijgen hun facturen (ook) per mail. Dat is zo geregeld in onze systemen en ik heb helaas geen vinkje(s) om dat ongedaan te maken.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 1, 2021

Hoi @ErwinHoving . Welkom op het forum.

Ik vrees dat ik dat niet kan doen. Praktisch alle klanten krijgen hun facturen (ook) per mail. Dat is zo geregeld in onze systemen en ik heb helaas geen vinkje(s) om dat ongedaan te maken.

 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.