Skip to main content

Beste allen,

Sinds vanochtend heb ik geen internet thuis. Ik zag dat het “glas” lampje op het glasvezel kastje niet brandt en heb de stappen van de kpn website ondernomen om deze te resetten. (Stroom stekkertje eruit, wachten, stekkertje er in, 5+ minuten wachten).

Het mocht niet baten, ik heb nog steeds geen glasvezel/internet.

Wat te doen bij dit probleem?

HIer precies hetzelfde probleem en maar zeggen dat je moet wachten nou er gebeurt niks en ze doen niks

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste allen,

Sinds vanochtend heb ik geen internet thuis. Ik zag dat het “glas” lampje op het glasvezel kastje niet brandt en heb de stappen van de kpn website ondernomen om deze te resetten. (Stroom stekkertje eruit, wachten, stekkertje er in, 5+ minuten wachten).

HIer precies hetzelfde probleem en maar zeggen dat je moet wachten nou er gebeurt niks en ze doen niks

Hi @Pamela tomasowa, als de ingangsdatum van je abonnement al verstreken is raad ik je aan om gewoon even opnieuw te bellen.

Sorry bel elke dag en elke dag zelfde antwoord dat ik moet wachten en dat iemand me terug belt maar niemand belt sorry maar kpn maakt geen goede indruk zo 

Beste allen,

Hi @Pamela tomasowa, als de ingangsdatum van je abonnement al verstreken is raad ik je aan om gewoon even opnieuw te bellen.

Nou heb gebeld zou binnen een uur een sms krijgen dat ik kon aansluiten maar wederom niks en weer bellen word er weer gezegt wachten ben er een beetje klaar mee

Hallo @Pamela tomasowa , haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan.

Ik bedoel dus dat kastje waar o.a. Glas op staat en (nog) niet brandt.

Succes.

Hallo @Pamela tomasowa , haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan.

Ik bedoel dus dat kastje waar o.a. Glas op staat en (nog) niet brandt.

Succes.

Allemaal al gedaan helpt niet

Hi @Pamela tomasowa, hoe ik het zie heb je gewoon een monteur nodig. Wanneer het glas lampje niet brand komt er geen signaal binnen. Alle stappen die je kunt doen heb je al doorlopen. Normaal gezien wordt er dan een monteur aangestuurd om te onderzoeken waar het probleem ligt. Dus ik begrijp niet zo goed waar je op moet wachten. Enige wat ik kan doen is je doorverwijzen naar de klantenservice.

Wat flauw zeg dat dit zo moeizaam gaat @Pamela tomasowa 😕

Ik sluit me wel aan bij wat @DaveA aangeeft; de klantenservice zou hier een monteur voor aan moeten sturen. Ik hoop dat je inmiddels nogmaals contact met ons hebt opgenomen en dat er een monteursafspraak gemaakt is!

Wat flauw zeg dat dit zo moeizaam gaat @Pamela tomasowa 😕

Ik sluit me wel aan bij wat @DaveA aangeeft; de klantenservice zou hier een monteur voor aan moeten sturen. Ik hoop dat je inmiddels nogmaals contact met ons hebt opgenomen en dat er een monteursafspraak gemaakt is!

Ja nu gelukkig wel na 7 keer bellen maar bedankt voor jullie tip

Hmm, de aanhouder wint? Jammer dat er 7 telefoontjes voor nodig waren, dat had beter gekund. Fijn dat er nu een afspraak staat maar niet handig dat je hier zo vaak achteraan hebt moeten bellen @Pamela tomasowa.

Laat je weten of alles in orde is nadat de monteur voor je aan de slag is gegaan? 

Hmm, de aanhouder wint? Jammer dat er 7 telefoontjes voor nodig waren, dat had beter gekund. Fijn dat er nu een afspraak staat maar niet handig dat je hier zo vaak achteraan hebt moeten bellen @Pamela tomasowa.

Laat je weten of alles in orde is nadat de monteur voor je aan de slag is gegaan? 

Ja zal ik doen🙂

Hmm, de aanhouder wint? Jammer dat er 7 telefoontjes voor nodig waren, dat had beter gekund. Fijn dat er nu een afspraak staat maar niet handig dat je hier zo vaak achteraan hebt moeten bellen @Pamela tomasowa.

Nou de monteur is geweest en het was een kwestie van knopje van de glas vezel aan zetten dat had de monteur gedaan onderweg hierheen ergens buiten, daar heb ik dus dagen op moeten wachten heel flauw

Hmm, ik snap dat het zo een beetje flauw voelt 😬 Wel fijn dat het gelukkig simpel op te lossen was!

Reageer