Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb op 16 november een abbo afgelosten voor internet bij KPN. Modem Box 12 ontvangen en gister is de monteur langs geweest om alles aan te sluiten.

Dat is uiteindelijk niet gelukt omdat 'we zijn niet aangesloten door KPN centraal nog, laswerk niet gereed' en dus hebben we helemaal geen internet.

De monteur heeft wel alles aangesloten achtergelaten en nu moet ik elke dag checken of het lampje 'glas'  brandt. De monteur kon geen datum aangeven van de verwachten aansluiting dus nu hebben wij ook geen idee wanneer we internet krijgen.

Heeft U enig idee wanneer dat zou zijn, of waar ik uberhaupt kan bellen?

Door Corona werk ik thuis en het valt zwaar tegen om elke dag gebruik te maken van de hotspot van mijn telefoon.

Bij voorbaat dank,

K

Is er geen buurman die even een gastnetwerk kan aanzetten? Als je belt met KPN kan je dan geen noodpakket krijgen?


Hallo @Kliment ,

Dit is het forum an de provider KPN, je kunt beter met jouw vraag terecht bij KPNNetwerk. 

 

Je kunt hier jouw status checken : https://www.kpnnetwerk.nl

 

Of bel even met KPNNetwerk : 

Telefonisch contact opnemen

 

Ons telefoonnummer is: 0880 06 37 44. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Houd rekening met een langere wachttijd.


Hi @Kliment, welkom op het forum. 

Wat naar dat je aansluitpunt niet op orde was. Noordzee legt dit goed uit, wij hebben hier geen invloed op omdat dit via de netwerkbeheerder KPN Netwerk loopt. Is het al gelukt om contact op te nemen vrijdag? 


Beste allemaal,

Ik heb inderdaad contact opgenomen met KPN Netwerk en als het goed is krijgen wij dinsdag internet.

Won't believe it till i see it, maar hopelijk is het echt zo.

Bedankt voor de suggestieK


Graag gedaan. :thumbsup_tone4:  


Hallo weer,

Inmideels zegt KPN Netwerk dat de verbinding in stand is gebracht, maar we hebben alsnog geen internet. Vanochtend KPN medewerker gesproken en hij zei dat ze nog wachten op een ‘terugkoppeling’ maar geen idee hoe lang het nog gaat duren.

Ik heb net mijn buurman gesproken en die blijkt wel al internet van KPN te hebben (als sinds vorige week). Hoe is het mogelijk dat hij dat wel al heeft en ik nog steeds niet? We wonen in een apartement gebouw and hij woont naast mij.

K