Skip to main content

We hebben een abonnement afgesloten. Maar op het adres (centrum) ligt geen glasvezel. Bij de rest van de woningen wel, maar mij ons is het niet in de meterkast gebracht. Hoe gaat dit verder?

 

We hebben een abonnement afgesloten. Maar op het adres (centrum) ligt geen glasvezel. Bij de rest van de woningen wel, maar mij ons is het niet in de meterkast gebracht. Hoe gaat dit verder?

 

https://www.kpnnetwerk.nl  › servic...
Service en contact | KPN Netwerk


@oldenzaal19 Is het pas geleden in de straat aangelegd of al langer terug?

Anders kijken op https://www.kpnnetwerk.nl hoe en wat.


Paar jaar geleden al… 


Hoe heeft u het abonnement afgesloten? Via de website? Stond er op de website bij het bestellen dat er glasvezel bij u beschikbaar is?


via haalbaarheidsonderzoek vraag gesteld. Ik kreeg toen als antwoord dat ze glasvezel op ons adres aan willen leggen. 


via haalbaarheidsonderzoek vraag gesteld. Ik kreeg toen als antwoord dat ze glasvezel op ons adres aan willen leggen. 

Dat is dus niet helemaal het antwoord op mijn vraag. Wat stond er op de website van KPN bij het bestellen? 

Als er een haalbaarheidsonderzoek nodig was, dan vermoed ik dat er nu op de website staat dat glasvezel niet beschikbaar is. En dat u een koper aansluiting heeft. Klopt dat?

Als er geen glasvezel ligt en u laat een haalbaarheidsonderzoek doen met positief resultaat tot gevolg, dan kan het daarna nog wel een hele poos duren voordat het daadwerkelijk aangelegd word. Een jaar is niks.


Ik kon gewoon abonnement afsluiten. Er stond dat er glasvezel beschikbaar is.


Waar was dat haalbaarheidsonderzoek dan voor nodig?

Maar goed. Ter zijne tijd zal er dan vanzelf een monteur met een schop langs komen om de kabel binnen te brengen. Die zal waarschijnlijk wel bij de stoep onder de grond liggen.


Er zit geen aansluiting in de meterkast. Ik bel morgen even met KPN Netwerk. Dank voor je hulp!


Ik vraag mij wel af of het naar binnen brengen van de glasvezel dan gratis is. 

Bij ons werd duidelijk aan de bewoners gecommuniceerd dat het gratis naar binnen brengen eenmalig was. Bewoners die later spijt zouden krijgen van het niet meedoen, moesten dan wel extra kosten betalen.  


Ik vraag mij wel af of het naar binnen brengen van de glasvezel dan gratis is. 

Bij ons werd duidelijk aan de bewoners gecommuniceerd dat het gratis naar binnen brengen eenmalig was. Bewoners die later spijt zouden krijgen van het niet meedoen, moesten dan wel extra kosten betalen.  

Ja hier in de straat idem en toen zijn velen toch ook maar overstag gegaan.