Skip to main content

Goedendag KPN. Vanaf vandaag heb ik jammer genoeg geen Internet (glasvezel) en tv meer. Omdat er mogelijk iets kapot is. En omdat thuis werken een plicht is, is geen internet wel erg vervelend. Ik heb al het een en ander gedaan. Een nieuwe test box om te kijken als dit het probleem was, maar dat loste niks op. Glasvezel kabel of bakje kan het probleem misschien gaf ze aan. Monteur zou langskomen vandaag. Niet komen opdagen. Weer gebeld. Kreeg nummer van monteur. Gesloten.... Weer gebeld krijg nu het nummer van KPN netwerk 0880063744. Maar die kunnen mij niet helpen. Dus nu heb ik niks en betaal ik voor mijn internet bundel voor mijn hotspot (geen KPN mobiel). Nu zit ik dus met niks en kan ik ook niks. Echt top service!!!

Dat is balen inderdaad. Branden er wel lampjes op het glasvezelkastje? Heb je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom gehaald?


Als je het over de duivel hebt. Ik heb uit ergenis de V10 weer na V12 gedaan (v12 was van mij zelf) en opeens gaat het lampje van de glasvezel weer branden. Alles lijkt tot nu toe goed te gaan. Weet niet wat er is gebeurd.


Hey @Erwin. E! Wat een ellende, dacht ik, toen ik je bericht las. Nu lees ik dat je ineens weer verbinding hebt? Heb je een V10 aan de kabel gehangen i.p.v. de Box 12? 
Ligt het dan aan de Box12? 


Nee ik had een v10 gekregen om te kijken als het aan de box lag. Heb zelf 12. Maar blijkbaar door nogmaals voor de 3x alles er af te halen is het nu wel gelukt. Maar eerst brande ook het lampje van glasvezel niet. Leek wel een storing van buitenaf waar niemand vanaf wist. Maar blijf het raar vinden dat niemand iets wist en ook de monteur geen bericht heeft gedaan van dat hij niet meer langs zou komen. 


Aah, nu begrijp ik het. Fijn dat het in ieder geval weer functioneert en een tijdelijke (kleine) verstoring was. Hou het even in de gaten zou ik zeggen en laat het weten als ik iets voor je kan betekenen. Ik heb niet met je mee kunnen kijken, dus de communicatie vanuit de monteursafdeling of wat er is afgesproken kan ik niets over zeggen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Dat is uitermate inefficiënt en behoorlijk frustrerend.Â