Skip to main content

Ik heb enkel een Glasvezel aansluiting in mijn woning, maar geen NTU waarop ik dan weer mijn modem kan aansluiten. Net ruim 45 minuten met de klantenservice aan de lijn gehangen. Die hebben aangegeven dat dit inderdaad nog aangsloten moet worden door een monteur. Maar, omdat de ‘standaard 14 dagen recht op monteur’ verstreken zijn, ik zal moeten betalen voor de monteur.

Ik kan mij dit echt niet voorstellen. Ons contract is 7 oktober in gegaan en wegens omstandigheden zijn wij nu pas toegekomen aan de installatie. Wij hebben nooit een bericht gehad van KPN dat er een monteur langs zou moeten/kunnen komen. Wij hebben dus de afgelopen maand geen gebruik kunnen maken van de diensten. Hier klagen wij niet over, wij betalen netjes. Als beloning hiervoor wordt ons verteld dat wij moeten gaan betalen voor een monteursdienst nadat KPN verzuimd heeft een aansluitpunt in ons huis te maken…

 

Kan iemand mij alsjeblieft vertellen dat dit niet de service is die KPN verleent aan haar klanten? Hoe nu verder...

Hallo @Mitchemel , 

Dit is niet de service die KPN hoort te verlenen aan haar klanten!

Ik zou een klacht indienen. 

Een klacht kun je via deze website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Welkom op het forum @Mitchemel! Dit klinkt inderdaad niet erg mooi. Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen.

Als je al een klacht hebt ingediend ga ik er vanuit dat mijn collega's van die afdeling het goed oppakken. Als je dat nog niet gedaan hebt, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan duik ik graag voor je de systemen in om te zien hoe we dit goed kunnen oplossen.Â