Skip to main content

Beste lezer,

In April zou er monteur van KPN Netwerknl langskomen om de glasvezel vanuit onze stoep door te trekken en binnenshuis een kastje aan te sluiten. Op de dag zelf hebben wij een voicemail mogen ontvangen dat de medewerker verhinderd was en er een nieuwe afspraak zou volgen. Op 19 Juli ontvingen wij een email dat alle werkzaamheden binnenshuis waren afgerond. Hierover heb ik contact opgenomen met KPN Netwerknl, het werk was immers niet voltooid. Er zou een melding worden gemaakt en een afspraak zou volgen.

Vorige maand kwam er iemand van KPN langs de deur met een goede aanbieding en hebben wij besloten over te stappen. Op de vraag of er voor 6 September wel iemand langs zou komen om de aansluiting binnenshuis in orde te maken werd ons verzekerd dat het allemaal geregeld zou worden. We zouden geen dag zonder internet komen te zitten. Voor 6 September niemand gezien of gehoord. KPN gebeld en er zou melding worden gemaakt, een ticket aangemaakt en er zou iemand binnen 5 werkdagen bellen van KPN netwerknl voor een afspraak. Een week later nogmaals gebeld met KPN en met KPNnetwerknl. Er was geen ticket aangemaakt. Deze werd alsnog gemaakt en er zou een spoedopdracht worden gemaakt naar de backoffice. 5 werkdagen later is er nog steeds niet gebeld naar ons en heb ik wederom contact opgenomen. Dezelfde "computer says no" houding werd gehanteerd bij KPN Netwerknl. Medewerkers die hun naam niet eens zeggen en volhouden dat we zullen worden teruggebeld. Een leidinggevende is niet aan de telefoon te krijgen. Via de website een terugbelverzoek aangemaakt en daarop de reactie "wij hopen binnen 3 weken contact met u op te nemen". 

KPN zelf maar weer gebeld aangezien nu ook onze vorige provider het internet heeft afgesloten. Eigenlijk hoorde ik hen niet te bellen en lag het probleem bij KPN netwerknl en aannemer Volker Wessels Telecom. Er werd wel een dongel opgestuurd, heel fijn dat dat zo snel kon. Maar deze kregen wij niet aan de praat afgelopen vrijdag. Wellicht moest er een werkdag overheengaan? Maandag deed deze het nog steeds niet, maar weer even opgebeld. Gisteren, woensdag 20 September is er een KPN monteur langsgeweest die de dongel met behulp van de service desk aan de praat kreeg. Vanochtend deed deze het echter niet meer. KPN netwerknl gebeld en meer dan onbehulpzaam te woord gestaan, er is niks met de vorige tickets en meldingen gedaan, er wordt een nieuwe melding gemaakt naar de back office. En eigenlijk waren zij ook niet degene die het werk uit zullen voeren, ik moet de provider opbellen. Mijn geduld is echter op en mijn internet doet het nu al een week niet. Het bedrag voor het abonnement is wel alvast afgeschreven. Heel graag wil ik weten wanneer er een monteur komt om het glasvezelkastje binnenshuis aan te sluiten, vanuit welk bedrijf dit wordt gedaan maakt mij niet uit. Ik wil niet voor de vierde keer vijf werkdagen wachten op een telefoontje voor het inplannen van een afspraak. Er wordt namelijk niet teruggebeld. Graag met spoed een oplossing voor dit probleem. 

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Hoi @SewLoes . Welkom op het forum.

Helaas herkenbaar. Ik ga geen inhoudelijke dingen roepen voordat ik jouw situatie heb bekeken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

(kleine disclaimer. Vermoedelijk kan ik niks voor je doen en zullen we op KPNNetwerk moeten wachten. Ik benoem dit alvast om geen verkeerde verwachtingen te wekken. Uiteraard zal ik het niet nalaten als ik wel iets voor je kan doen. ).Â