Skip to main content

We hebben nu alweer een week geen glasvezel verbinding. Dit is de 3e keer. Dat dit gebeurt. Wat is er aan de hand met de betrouwbaarheid?? En waarom moet dit zolang duren? Ik geef het tot eind deze week anders zeg mijn abonnement op!


Er wordt gewoon niks aan gedaan, jullie sturen een monteur voor binnen terwijl buiten het probleem bevindt. Volkert en wessels heeft schade veroorzaakt. Het gaat hier niet alleen om mij maar ook de buurvrouw. Los dit op en anders 2 klanten minderen. Zojuist te horen gekregen dat anderen ook dit probleem hebben. We melden alles bij jullie. Maar jullie doen hier niks aan.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @klacht000, welkom op het forum. Een week al geen verbinding hebben is erg lang! Als ik je goed begrijp is er eerder al wel een monteur gestuurd nadat de kabel ergens buitenshuis is beschadigd. Dat is een goede stap, want die monteur kan dan zien wat er aan de hand is en de juiste partij aansturen voor een oplossing. Voor zo'n storing is het altijd het beste om te bellen met 0800-0402, daar kan direct met je meegekeken worden. Het forum is een plek waar klanten elkaar vooral helpen en wij als moderators meekijken en bijspringen waar nodig. 

Als er bij (graaf)werkzaamheden een kabel wordt beschadigd hoort de aannemer die dat heeft gedaan direct contact op te nemen met de netwerkbeheerder, zodat er meteen gewerkt kan worden aan een oplossing. Hoe lang zoiets moet duren is een goede vraag, dat hangt af van de omvang van de beschadiging aan de kabel. Als de kabel op 1 plek gebroken is kan dat relatief snel, maar als de kabel over een langere lengte is beschadigd kan dat meer tijd kosten. Zonder te weten wat de situatie precies is, is dat voor ons ook niet te zeggen.