Skip to main content

Ik blijf maar horen dat er technische redenen zijn om geen hardware te ontvangen. 

Na bijna 4,5 uur en 8 telefoontjes met de klantenservice nog geen oplossing. 

Wat wel goed en snel gaat is de afschrijving van de factuur,  dus ik betaal al voor iets wat ik niet kan gebruiken. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @Robbin A.! Betalen voor iets wat je niet kunt gebruiken…. dat lijkt mij niet de bedoeling. Om wat voor een iets en hardware gaat het precies?

Ik lees graag jouw toelichting, dan kan ik nagaan of ik je verder kan helpen.


Reviva stuurt mails over vertraging in leveren. 

Daarna hoor je niets meer.

7 augustus over armor4389847-1.

En 22 augustus over armor 4450342-1.

Dus insteekkaarten zouden omgeruild.

Deze geretourneerd. 2 kastjes besteld. 

maar kastjes komen nog niet.


Het gaat dus om Digitenne insteekkaarten die nog niet geleverd zijn. Ik kijk graag de status voor jou na.

Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!
 


Het gaat om kastjes, de insteekkaarten werken niet ,dus dan wordt het met hdmi kabels. 

Groetjes Robbin. 


Profiel is aangepast. 


Hartelijk dank!

Dan worden het twee reguliere Digitenne ontvangers met kabels, klopt dat?
Ik zie dat er al het één en ander geprobeerd is om dit voor elkaar te krijgen, maar door een nog voor mij onbekende reden, loopt het vast. Ik heb gevraagd of een collega van een achterliggende afdeling wil meekijken en het in orde kan maken. Ik wacht nu op een terugkoppeling.

Houdt rekening met nog een aantal werkdagen, zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het direct weten.


Dat is idd correct, fijn , ik hoop dat het u op deze wijze wel lukt.

Alvast bedankt,   groetjes Robbin. 


Alletwee de hdmi ontvangers vandaag gekregen. 

Mijn dank voor de goede hulp.


Heel graag gedaan, @Robbin A.!