Skip to main content

Vandaag (26.07.2023) gaat het glasvezelabonnement in, maar we hebben nog geen installatiepakket ontvangen. Wat nu?

Hallo @Bart2023 ,

Bel zometeen vanaf 8.00 naar 0800-0402 voor de status. 

(Is er een afspraak gemaakt met een monteur?, dan heeft de monteur ook wel zo'n pakket in zijn auto liggen.)  


Hi @Bart2023, als ik je bestelling bekijk zie ik dat de aansluiting op het glasvezelnetwerk enige vertraging op heeft gelopen en dat er nu een afspraak met een monteur in is gepland op 9 augustus. Ook zie ik dat het installatiepakket inmiddels verzonden is, heb je die in goede orde ontvangen?


Ja, ik heb het installatiepakket inmiddels ontvangen


Ah super, dan is het wachten nu dus nog op de monteur die alles aan komt sluiten. Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe glasvezelabonnement!


Dank je. Al begrijp ik niet zo goed waarom er een monteur moet langs komt. Het lijkt een kwestie van klik-klik-klaar...


Als een monteur verplicht is dan zal daar een goede reden voor zijn, het kan bijvoorbeeld zijn dat er nog iets actief gezet moet worden of dat je aansluitpunt aangepast moet worden of iets dergelijks. De monteur zal dat ongetwijfeld uit kunnen leggen @Bart2023 😊