Skip to main content

Hallo KPN,

Ik heb onlangs mijn abonnement bij jullie stopgezet. Nu zou mijn nieuwe abonnementen in gaan op 15 mei maar dat is opgeschoven naar 10 juni. Toen ik het abonnement heb opgezegd bij jullie had ik een maand opzegtermijn dat zou 19 mei( dus vandaag ) zijn.   Ik heb op 10 mei een brief van jullie gekregen waar in staat dat ik vanaf 10 juni van de nieuwe leverancier internet zou krijgen en dat ik vanaf die datum niet meer via KPN kan internetten. Dus ga ervan uit dat dan ook het geval zou zijn maar nu heb ik geen internet meer!

Ik ben vanaf huis aan het werk dus kan echt niet zonder Internet!!!

Hoe kan het dat nu eerder gestopt is dan vermeld is in de brief? 

Ik zou graag willen dat dit z.s.m word opgelost! 

 

Met vriendelijke groet, Wiegersma

Goedenavond @Wiegersma91, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik heb meteen even gekeken en het abonnement is inderdaad stopgezet. De verwachte einddatum was 10 juni (aan ons doorgegeven), maar indien je gebruik maakt van een overstapservice reageren wij op de nieuwe provider. Heb je bij je nieuwe provider ook nagevraagd wat er aan de hand is en wanneer je daar aangesloten wordt? Is dit misschien toch eerder dan de 10e geworden? Indien dat niet zo is, moeten we een verzoek indienen om het weer werkend te krijgen.

Ik hoor graag van je!


Goedenavond,

Ja ik heb contact gehad met de nieuwe provider en die kan me alleen zeggen dat het abonnement 10 juni in gaat. Hij wil wel proberen om het eerder voor elkaar te krijgen maar dat durfde hij niet te garanderen..... Ben nu al klaar met hun. Was ik toch maar gewoon bij jullie gebleven. 

Ik moet echt weer internet hebben! Het liefst morgen nog...... 

Heb vorige week nog contact met hun gehad om dit te tackle omdat het de 19mei zou aflopen bij jullie. Een dag later kreeg ik die brief van jullie dus ging ik er vanuit dat de nieuwe leverancier het dus niet eerder kon leveren, maar in overleg met jullie, dat jullie tot de 10 juni leveren. 

Wil weer terug naar mijn oude vertrouwde kpn!!!!

Met vriendelijke groet,Wiegersma


Ik heb er nogmaals naar gekeken, Wiegersma, en hier is helaas niets aan te doen vanuit ons. Jij hebt op 19 april contact met ons gehad om op te zeggen. Op dat moment is ook de opzegging in het systeem gezet met de reguliere opzegtermijn van een maand. Daarom is gisteren de opzegging voltooid. Er is geen gebruik gemaakt van overstapservice. Overstapservice is als je bij je nieuwe provider aangeeft dat je overstapt en dat zij dan de opzegging bij ons regelen. In dat geval wordt de opzegdatum aangepast aan de leverdatum van de nieuwe provider. Dat is hier niet het geval geweest. 

 

De brief die je noemt was een brief over de lijnovername van de KPN lijn door je nieuwe provider. Je nieuwe provider heeft op een of andere manier het eerste verzoek tot lijnovername geannuleerd, en daarna opnieuw ingediend. Vanuit die annulering kwam die brief. Die gaat echter alleen over je netwerkverbinding en niet over je abonnement.

 

De enige manier waarop wij je weer internet kunnen geven is een nieuwe order inleggen. Maar dat is dan echt een nieuwe order, met contract, en een levertijd van een week of twee. De kortste klap is dan ook om bij je nieuwe provider te vragen of ze iets hebben als een noodpakket ter overbrugging. Of dat er toch nog iets te doen valt qua versnellen van de levering.


Reageer