Skip to main content

Het rode lampje op fe experiabox v10 brandt ook na resetten 

 

Hi @Mareadlu, Dat klinkt niet best. Sinds hoe laat heb je geen verbinding meer? 
Als je glasvezel hebt, dan kun je het glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos maken om de verbinding te herstellen. Mocht dit nog niet baten, zou je dan je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Dan kunnen wij met je meekijken. 
We lossen het graag samen op, dus we horen graag van je!:blush:


Profiel is ingevuld


Ik heb geen glasvezel. Box is gereset.

 


Helaas nog steeds geen internet.

Verbinding wijkcentrum is niet goed bij online verbinding controleren via KPN website.

 


Ik zie inderdaad dat er iets niet goed gaat in de centrale, en heb voor vanmiddag een monteur aangestuurd! Deze monteur begint tussen 15:00 en 17:00 met het oplossen van het probleem, ik kan je echter niet vertellen of de monteur alleen naar de centrale toe gaat, of dat hij/zij ook nog bij jou voor de deur zal staan om te controleren of alles weer werkt.

Houdt er in ieder geval rekening mee dat je tussen 15:00 en 17:00 een monteur op visite krijgt of een telefoontje ontvangt met de vraag of alles weer werkt :slight_smile: Mocht dit tijdstip helemaal niet uitkomen, dan hoor ik het graag zodat ik de afspraak kan verzetten. Dit kan dan wel pas begin volgende week, op zondag werken de monteurs niet!


Prima er is iemand thuis.


Top! Laat je weten hoe het is gegaan met de monteur? :slight_smile:


 Nog geen contact gehad.

 


@Mareadlu Is de monteur nog niet langs geweest? Heb je wel een bevestiging gehad van de monteursafspraak?
Ik zie op dit moment geen afspraak meer staan namelijk en het probleem lijkt verholpen te zijn? Dit kan twee dingen beteken: Een de monteur is langs geweest en de diensten werken weer of twee mijn systeem deugt niet. Ik hoop dat de monteur ondertussen langs is gekomen. Zo niet, laat het dan vooral even weten. Ik los het namelijk graag voor je op.  :blush:


Monteur is geweest alles werkt weer.

Bedankt.:thumbsup:


Kijk, dat is fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten :)