Skip to main content

Lekker dan krijg je na maanden sneller internet

 

Maar in plaats daar van heb ik nu al 2 dagen geen internet en tv. 

Hoi @Monique_19790 . Welkom op het forum.

Alles is uitgevallen? Welke lampjes branden er op het modem?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

(voor de snelste afhandeling kun je het beste bellen met 0800 0402 - gratis)


Hoi @Monique_19790 . Er gaat hier iets mis. De collega die jij gisteren gesproken hebt, heeft een ticket aangemaakt. Dat zullen we moeten afwachten.

Ik heb de vrijheid genomen om een grote bundel op jouw mobiele telefoon te zetten. Je zou hier een hotspot van kunnen maken. Niet de perfecte oplossing maar zo heb je in ieder geval nog wat. 

Je kunt hier ook itv mee streamen. En mocht ie snel opraken zet ik er nieuw tegoed op. Uiteraard hoop ik dat de technische dienst dit snel oplost. 


Bedankt voor deze oplossing. 

Maar kunt u een kleine inschatting maken hoelang dit gaat duren? 


@Erwin_ , fijn dat u hier een snelle reactie plaatst en ik hoop echt dat mevrouw snel een oplossing voor haar probleem krijgt. Echter, het zou jou en jouw collega’s sieren, dat er ook op andere topics, die veel eerder zijn geplaatst, reageren.

Zowel op Twitter alsmede Facebook krijg ik eveneens geen reactie. 


Hoi @PatrickArnhem .Bij totale uitval van diensten krijgt een topic de status prio. Vandaar dat @Monique_19790  sneller een reactie krijgt.

We hebben een flink voorraad en we zullen jouw topic zo snel mogelijk oppakken. Nog even geduld. 

@Monique_19790 : Ik durf het niet te zeggen. Dit gaat ergens in het proces mis en daar moet een expert naar kijken. Excuus dat ik geen concreter antwoord heb :-(


@Erwin_ , dan zal ik nog even wachten. Ik vind het namelijk onacceptabel dat ik minder kwaliteit en opties krijg, voor hetzelfde geld. Maar ik zal afwachten. Jij reageert tenminste, iets wat ik van jouw collega’s van Twitter en Facebook niet kan zeggen.


Het kan wat langer duren maar je topic komt sowieso aan de beurt, @PatrickArnhem .  (en jammer dat er niet gereageerd wordt op social media. Daar heb ik niet direct een verklaring voor)


Dank u wel voor het snelle antwoord 

Nu maar hopen dat het snel wordt opgelost