Skip to main content

Al meer dan 24 uur geen internet op postcode 4163 . Omwonenden ook niet. Ja last van een generieke storing!!!! We zoeken naar een oplossing. Maar vervolgens weet je nog niks. En hoor je niks. 

Hi @Suzanne28279, Welkom! Bedankt voor je bericht. Zo te horen hebben jullie een lokale storing. Dat is wel balen! Als er een dienst generieke storing bekend is, delen wij update op onze site. Die had je vast al ontdekt. We doen ons best een storing zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Heb je een mobiel abonnement bij ons? Dan kan ik je voorzien van een 50-100GB internet bundel. Dit kun je gebruiken om je telefoon als hotspot te gebruiken, zodat er toch nog (een beetje) internet is bij jou thuis. Om dit in orde te maken heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Je hebt nog niet weer gereageerd, @Suzanne28279. Dan ga ik ervan uit dat je inmiddels weer internet hebt, of in ieder geval duidelijkheid hoe lang het nog gaat duren. Als we nog wel iets kunnen doen hoor ik het graag. Vul dan ook je forumprofiel in. 


Nog steeds niks. En we worden van niks op de hoogte gehouden. Ja we hebben extra mB gekregen. Maar met een schoolgaand kind en mijn werk ben je daar ook weer snel doorheen. 
het schandalige vind ik dat we niet op de hoogte worden gehouden hoe het er voor staat


Ik begrijp dat je graag meer duidelijkheid wilt hebben. Wij kunnen het pas voor jou uitzoeken wanneer we je gegevens hebben. Zou je het KPN Forum profiel willen invullen?


Reageer