Skip to main content

Sinds gisteren geen internet meer mogelijk. Contact gehad met kpn en mijn oude v8 box is inmiddels geruild voor eenĀ  (nieuwe ???) V10. Alles aangesloten maar nog steeds alleen een brandend power en wireless lampje. Geen internet... kabels nieuw gekocht en opnieuw contact met kpn. As dinsdag pas monteur...5 dagen zonder internet en van de ene op andere dag 2 modems die niet meer werken... iets met overgang telfort kpn?

Welkom hier @Fchraym! Fijn dat je ons gevonden hebt. Begrijp ik goed dat je helemaal geen diensten hebt op dit moment? Wat verschrikkelijk balen! Zo te horen is er een al monteur ingepland voor dinsdag a.s.Ā Ik kan me voorstellen dat je ditĀ erg lang vindt durenĀ :disappointed_relieved:Ā . Helaas kunnen wij dit niet vervroegen.Ā De monteurs hebben het erg druk op dit moment.Ā Hopelijk is het dinsdag opgelost. Heb je een mobiel abonnement bij ons? Dan kunnen we je voorzien van extra MB's, zodat je niet helemaal zonder internet zit.
Zou je in het laatste geval, je telefoonnummer kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?Ā :hugging:


Hallo Lisa ik heb geen mobiel abonnement bij jullie en kan morgenavond pas om 1900 uur bellen om in aanmerking te komen voor een zg noodpakket. Dat zou dan heel misschien zaterdag in huis kunnen zijn... dan dus bijna 4 dagen zonder internet..... weet je geen andere oplossing of alternatief? Wat kan ik zelf nog doen?


Hallo @FchraymĀ De monteur kunnen we niet eerder laten komen, de afspraak van 3 november staat wat dat betreft vast als eerst mogelijke datum. Maar we hebben wel alvast een noodpakket voor je kunnen aanvragen. Je kunt dit morgen afhalen. De details daarover staan in het privĆ©bericht dat ik je stuurde.Ā 


Reageer