Skip to main content

Sinds gister avond rond half 12 geen internet heb 4 lampjes branden maar lampje waarop staat internet brand niet. En op de site stond er vanochtend dat er onderhoud was. Als ik nu weer op de site ga dan zie ik dat alles goed moet zijn. 

 

Hallo @Moyo , als je de problemen nog hebt, welk merk en type modem heb je en heb je een glas- of een koperverbinding?

 


Koperverbinding en heb een experia box v8


@Moyo Begrijp ik hieruit goed dat zowel bekabeld internet als draadloos internet het niet doet? En heb je daarnaast ook tv van KPN? Zo ja klopt het dan dat deze het dus ook niet doet? Zou je daarnaast even een reset kunnen doen zoals bij stap 2 aangegeven en kunnen bevestigen dat de kabel in de poort DSL (grijze poort) nog op z'n plek zit in het modem en ononderbroken naar het ISRA punt toe gaat?

Mocht alles goed op z'n plek zitten en de reset heeft niet geholpen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat we voor je kunnen kijken, meten en aansturen. Ik hoor graag van je!


Is nog steeds hetzelfde. Heb hem gereset 4 lampjes die branden maar lampje van internet brand niet.


@Moyo : ik heb een ticket aangemaakt. Ik wil je vragen om de komende dagen bereikbaar te zijn op jouw mobiele nummer (eindigend op 181 ). Een technische collega zal contact zoeken en proberen het probleem met jou op te lossen. 

Heb jij misschien ook particuliere mobiele nummer(s) van KPN? Zo ja, wil je die in je profiel zetten en mij hier een seintje geven? Dan kan ik daar een gratis weekbundel opzetten.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.