Skip to main content
Beantwoord

Geen internet

• February 7, 2023
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Hier al meer dan 24 uur geen internet en veel verwarrende en onduidelijke berichten van klantenservice en via sms. Kan nog 2 dagen duren of langer mocht de glasvezel kapot zijn.. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

De storing heeft als oplostijd 09-02-2023 18:00. Ik zou willen dat ik beter nieuws voor je heb, maar helaas. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Anyaamsterdam, dat klinkt allemaal niet heel best. Ik kijk graag voor je wat de exacte status is van de storing. Zou je jouw profiel in willen vullen? 
Heb je ook mobiel van KPN? Dan kan er gratis extra data opgezet worden in verband met de storing. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 7, 2023

Zie ingevuld profiel 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 7, 2023

De storing heeft als oplostijd 09-02-2023 18:00. Ik zou willen dat ik beter nieuws voor je heb, maar helaas. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 8, 2023

Inmiddels 48 uur zonder internet/tv. Is toch niet meer van deze tijd! Heb al 2x gehoord dat het is opgelost wat geen werkelijkheid is. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik snap dat het niet leuk is en zelf compleet onhandig. Zoals al eerder gezegd:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 9, 2023

Ik heb er geen vertrouwen in, inmiddels 72!!! uur verder. De beloften voor 3e keer niet gehouden door KPN. geen updates of enige informatie vanuit KPN. 

Ik ga zodra de storing is opgelost mij richten op overstap naar een betrouwbare aanbieder. Dit is echt belachelijk!