Skip to main content

Hallo,

Ons internet doet het niet meer. We hebben alle stappen doorlopen via de site, en toen dat niet werkte heb ik net het telefoon nummer 0800 0402 gebeld. Maar ik kreeg een automatisch antwoord en een link in mijn SMS naar de website met de stappen die we al gedaan hebben. Weet iemand hoe ik gewoon een medewerker van KPN kan spreken? Vast bedankt!

Hi @JSelto en welkom op het forum! Als je nogmaals belt via 0800-0402 en aan de lijn blijft als je de SMS hebt gekregen dan krijg je vanzelf iemand aan de lijn. Spreek ook in dat je een storing hebt en dan moet het goedkomen. 🙂

Kijk voor de zekerheid ook of er geen storing op je adres hebt, mocht je dit nog niet gedaan hebben. 


Hoi Sanne,

Na het lezen van jouw bericht hebben wij dit direct geprobeerd (nogmaals bellen). Echter werd de verbinding direct automatisch verbroken. Er werd gezegd dat ons modem op afstand werd her opgestart, wat wij gek vinden want wij hebben onze gegevens helemaal niet door gegeven. We hebben nog steeds geen internet nu 


Als je met het telefoonnummer belde dat bij ons bekend is vermoed ik dat de ‘telefoonbot’ je abonnement herkende en het op die manier probeerde. 

Hij onthoudt ook dat dit al gedaan is, dus als je nu nogmaals (ja echt) belt, inspreekt dat je een storing hebt en even wacht dan hoop ik dat je nu echt iemand aan de lijn krijgt. Blijf het proberen! 

Mocht het ook dan niet lukken, wil je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven? Dan kijk ik wat ik kan achterhalen. Vanaf 22:00 is het forum ‘dicht’ (dan werken er geen moderators meer) en telefonisch zijn we voor storingen 24/7 bereikbaar, vandaar dat ik hierop aan blijf sturen. Al kost het wat moeite, als je telefonisch contact met ons krijgt is dat wel de snelste en beste weg. 


Hoi Sanne,

Dankjewel! We hebben inderdaad iemand gesproken nu. Helaas heeft het niet geholpen maar er komt maandag een monteur langs. Hopelijk kunnen we dan weer internetten. Werkse nog even!


Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen. Hopelijk is het maandag snel opgelost! 

Dankjewel, jullie een fijn weekend gewenst! 😄