Skip to main content

Hallo,

Sinds vanochtend heb ik geen internet (Telfort  DSL) meer, alle lampjes op de Experia Box V8 branden, ook na een reset. De reset geeft ook geen rood power lampje.. Kent iemand dit probleem, en hoe verder (de helpdesk KPN zegt dat ik later terug moet bellen ☹️)

Hi @Rvduuren! Welkom op ons KPN Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat een bijzonder probleem. Het modem geeft aan dat alles moet werken, maar dit is blijkbaar niet zo. Heb je geen bekabeld internet én geen wifi? 
Kun je het wifinetwerk nog wel selecteren in de lijst met netwerknamen op je telefoon/laptop? Let op: Na de reset worden de gegevens van de Experiabox weer teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dit betekent dat de netwerknaam/wachtwoord gelijk is aan wat op de sticker van het modem staat. 

Kun je alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik eventueel met je meekijken. 


Hallo,

Ik heb geen wifi of bekabeld internet. Op het modem branden de lampjes achterop voor ethernet ook niet. Het modem lijkt in een bevroren toestand.


M'n profiel is bijgewerkt. Situatie is onveranderd, behalve dat nu alleen het power en internet lampje  branden.


@Rvduuren Bedankt voor je gegevens. Klopt het dat je momenteel nog in dienst bent bij TFT? Jouw abonnement is nog niet actief bij ons namelijk. Dit betekent dat ik vrijwel niets voor je kan betekenen aan deze kant. 
Ik kan wel met je meedenken en zien of we het samen opgelost kunnen krijgen. Dus zonder magische handelingen achter de schermen. 

Toen je het modem resette, viel het modem toen even helemaal uit en startte hij daarna opnieuw op? Zo niet, dan adviseer ik om het modem even een tijdje stroomloos te maken en hierna te resetten. Ik ben benieuwd of we het modem op deze manier ontdooien!:snowman2::snowflake:


Bedankt voor je hulp. Klopt Telfort. Ondertussen volg ik deze route > https://forum.telfort.nl/internet-267/experia-box-v10-via-via-gekocht-83136 en ik heb weer internet en tv. Dank 👍


Geweldig! Goed om te horen @Rvduuren


Reageer