Skip to main content

Uit het niets heb ik geen internet meer in huis. Mijn laptop en telefoon verbinden nog wel met wifi maar krijg er geen data van. TV werkt ook niet. Het lampje van mijn modem brandt sindsdien ook rood.

Alle troubleshooting heb ik geprobeerd: modem uit- en aanzetten, tijdje wachten, glasvezelkastje uit- en aanzetten, modem gereset. Het heeft allemaal geen gewenst effect.

Een rood lampje is nooit goed. De kabel tussen het modem en het glasvezelkastje controleren.  Meer kan je niet doen. Bel eventueel de klantenservice.  0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijg zegt je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Ha Wouter, klopt het dat je nog niet gebeld hebt? Brandt er op het glasvezelkastje wel een lampje? En zitten de kabels er inderdaad goed stevig in? Als het lampje brandt en de kabels zitten er goed in, wil ik graag een storingsmonteur voor je regelen. Wanneer kan je deze ontvangen? Dat kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur. Het is ook mogelijk dat je, vanwege de Corona maatregelen, eerst gebeld wordt door de monteur om het op afstand op te lossen.


Ha Wouter, klopt het dat je nog niet gebeld hebt? Brandt er op het glasvezelkastje wel een lampje? En zitten de kabels er inderdaad goed stevig in? Als het lampje brandt en de kabels zitten er goed in, wil ik graag een storingsmonteur voor je regelen. Wanneer kan je deze ontvangen? Dat kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur. Het is ook mogelijk dat je, vanwege de Corona maatregelen, eerst gebeld wordt door de monteur om het op afstand op te lossen.

Op het glasvezelkastje branden wel lampjes groen ja. De kabels zitten goed, heb alle kabels gecheckt. 
Ik kan vrijdag de hele dag een monteur ontvangen, dan ben ik zelf thuis. Als dat niet lukt kan ik voor vandaag eventueel ook iets regelen. 


@Wouter7794 Top, ik heb een monteur voor je ingepland: morgen 18 december tussen 12 en 14 uur. Je ontvangt een bevestiging via e-mail en sms. We horen graag hoe de afspraak afgelopen is.


Is alles goed gegaan met de afspraak @Wouter7794? :slight_smile:


Jazeker, bedankt. Alles werkt weer. 


Top! Bedankt dat je het nog even laat weten :blush: