Skip to main content

Sinds vanmiddag hebben we ineens geen internet meer ook geen tv en geen telefoon. 
 Er brandt alleen nog een power lampje op de Xperia box V 10. Ik heb alles al langdurig van stroom afgekoppeld gehad, ook rechtstreeks verbinden met het glasvezelkastje in de kelder heeft geen effect zie ik wat over het hoofd iemand ervaring hiermee? Maandag komt er een monteur maar ik zou het fijn vinden als er eerder één oplossing is..

Hallo @S.Ring 

 

Heb je het glasvezelmodem ook al eens van de stroom gehaald voor 1 minuut?

Welke lampjes branden er op het glasvezelmodem?


Hallo @S.Ring wat bedoel je met 

 ook rechtstreeks verbinden met het glasvezelkastje in de kelder

Heb je normaal gesproken het modem anders verbonden dan?

Heb je de KPN Experia V10 al eens een fabrieksreset gegeven?

Wat is de reden van het monteursbezoek a.s. maandag, dit (defecte?) modem?

 


Sinds vanmiddag hebben we ineens geen internet meer ook geen tv en geen telefoon. 
 Er brandt alleen nog een power lampje op de Xperia box V 10. Ik heb alles al langdurig van stroom afgekoppeld gehad, ook rechtstreeks verbinden met het glasvezelkastje in de kelder heeft geen effect zie ik wat over het hoofd iemand ervaring hiermee? Maandag komt er een monteur maar ik zou het fijn vinden als er eerder één oplossing is..

kan je herstel+reset indrukken tot power uit gaat proberen?


Heb ik gedaan, dan lichten de lampjes achterop even oranje op. Verder geen respons.


Heb ik gedaan, dan lichten de lampjes achterop even oranje op. Verder geen respons.

je zou bijna zeggen dat hij stuk is...


Op het glasvezelmodem branden de powerlamp en de eerste eronder met 2 pijltjes?

de reden van de monteur is idd dit euvel. 
 

ik had even rechtstreeks met een andere kabel geprobeerd om uit te sluiten dat de kabel die er normaal aanzit een breuk heeft opgelopen


GeSp ja ik heb daar ook de stroom al afgehaald.

 

wat bedoel je met een fabrieksreset  JanD hoe doe ik dat?


GeSp ja ik heb daar ook de stroom al afgehaald.

 

wat bedoel je met een fabrieksreset  JanD hoe doe ik dat?

door een pinnetje (pen,paperclip etc)in het reset gaatje te stoppen tot power rood word.


Glasvezelmodem lijkt dan OK.

Die reset is dan het laatste wat je nog kan proberen, anders wordt het toch tot maandag wachten.


We zijn hier aan het verbouwen en om hem weer in de tv-kastje te zetten is de WAN kabel eruit geweest en er weer in gestopt. Niets meer niets minder. Sindsdien dooie boel:sweat:


Mensen hartstikke bedankt voor het meedenken, schaamrood op de kaken hier. Manlief heeft dus gewoon de Philips hue adapter voor de modem gebruikt:face_palm_tone2: alles doet het weer!


Gevalletje “Help mijn man is klusser” ?

 

Fijn dat alles weer werkt.


Wel als het gaat om verbouwen en timmerwerk niet op ICT gebied🤪