Skip to main content

Hallo allemaal, ik heb 2 wifi versterker geïnstalleerd via de app van de kpn, ging prima, alles ging zoals aangegeven, ook de kleuren van de lampjes,nu heb ik de eerste maast mijn modem staan en daar mee verbonden, vervolgens zet ik de 2de neer waar nodig, wacht tot de lampje weer goed zijn, volledig wiffi signaal maar na 3 min een uitroepteken naast het wifi teken en dus in het hele huis geen internet. 2de versterker uit het stopcontact.  Weer internet,  iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Gr Cees 

Ha @Cees70, welkom! Jammer om te lezen dat je er nog niet helemaal uitkomt! Welke Experia Box heb je? En het gaat om 2 SuperWifi punten die je in gebruik hebt? Heb je het eerste SuperWifi punt pal naast de Experia Box staan? Dat hoeft alleen bij de V10 of ouder. De V10A en Box 12 werken zelf als wifi punt en dan kan je het eerste punt dus verder plaatsen. En heb je deze bekabeld of draadloos aangesloten? Waar heb je het tweede punt staan? Kan het zo zijn dat deze te ver van het eerste punt af staat?


Hoi Marcia, ik heb 2 wifi versterkers arcaduan en de experia v 10 A

Gr Cees 


Ja, het gaat dan om de ronde SuperWifi schotels toch? Als je deze combineert met de V10A, dan is de V10A het ‘hoofd’ wifi punt. Het eerste SuperWifi punt kan je dan verder van de V10A zetten op de plek waar jij graag verbetering wilt. Het tweede SuperWifi punt kan je dan weer daarachter zetten.


Nee de vierkante wit, ouder soort


In dat geval vind je op onze website alles wat je weten moet over deze Wifi Versterker. Je moet de eerste sowieso bekabeld aansluiten en dan kan de tweede draadloos. Maar ook de eerste hoeft niet naast de Experia Box te staan.