Skip to main content

Beste,

Vanaf 5 juli neem ik glasvezel internet af van KPN. Nu twee weken later heb ik nog steeds geen internet.

Er zit een kruising in de verbinding en het slot van de wijkkast is stuk blijkbaar waardoor de monteurs van " van Gelder" er niet bij kunnen. Ze gaven aan dat hij al een tijd stuk is en er ook andere in de wijk zijn met problemen die ze niet kunnen oplossen 

Ik heb nog steeds geen zicht op wanneer ik internet ga ontvangen. Ik heb meermaals met KPN gebeld en met van Gelder maar krijg niet de indruk dat mij aansluiten enige prioriteit heeft.

Ik draai nu op een noodpakket maar ik haal maar 1.9mbit en daar kan ik niks mee. Niet thuiswerken geen tv niks.

1. Wanneer krijg ik "first class internet"?

2. Wat gaan we doen met de factuur en de "aansluitkosten"?

Tom van der meer

*****

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ik heb dezelfde 2g dongle ontvangen van Huawei als in dit verhaal

https://forum.kpn.com/internet-9/noodpakket-dongle-geeft-slecht-internet-547314

Dat schiet niet op


Hey @Tom van der Meer, wat naar dat de start van je glasvezelabonnement zo vertraagd is. En dat er blijkbaar nogal onduidelijkheid is over het oplossen van het probleem. Ik zie dat we dit vrijdag geëscaleerd hebben richting Netwerk. En dat bij navraag gisteren is aangegeven dat de opdracht actief is. Maar wanneer het dan precies opgelost gaat zijn durf ik niet te zeggen. Ik hoop deze week nog. 

Als de storing eenmaal opgelost is en je hebt diensten, dan worden de kosten voor de periode zonder diensten natuurlijk vergoed. 

 

De dongel uit het noodpakket is een 4G dongel. Maar als het bereik in jouw omgeving niet optimaal is, dan kan het zijn dat je snelheid ook wat lager is.


Hey @Tom van der Meer, wat naar dat de start van je glasvezelabonnement zo vertraagd is. En dat er blijkbaar nogal onduidelijkheid is over het oplossen van het probleem. Ik zie dat we dit vrijdag geëscaleerd hebben richting Netwerk. En dat bij navraag gisteren is aangegeven dat de opdracht actief is. Maar wanneer het dan precies opgelost gaat zijn durf ik niet te zeggen. Ik hoop deze week nog. 

Als de storing eenmaal opgelost is en je hebt diensten, dan worden de kosten voor de periode zonder diensten natuurlijk vergoed. 

 

De dongel uit het noodpakket is een 4G dongel. Maar als het bereik in jouw omgeving niet optimaal is, dan kan het zijn dat je snelheid ook wat lager is.

 

Hoi @Tom van der Meer, ik zie hier notitie van de collega die jou zaterdag gesproken heeft. Volgens de notitie heb je aangegeven dat alles nu weer werkt. Dat is fijn om te horen. Ook heeft de collega een vergoeding ingevoerd voor de afgelopen periode zonder diensten. 


Klopt het is opgelost!