Skip to main content

Na veel horten en stoten eindelijk glasvezel. 

Nu waren ze vanmiddag bij de buren bezig en poef, weg signaal. 

Gebeld met de helpdesk, ook mogelijk buur gerelateerd maar nee.. Morgen pas een monteur. 

Hele dag zonder internet dus. Dit terwijl de mogelijke veroorzaker nog in de wijk was. Ook de wijkkast (vorige probleem was een verkeerde patch en gaf een zelfde soort storing) werd niets mee gedaan. Meting van de helpdesk en ook de kpn tool zelf gaf aan iets in de wijkkast.

 

Beetje teleurstellend dat er (na een eerder voorval wat bijna 3 maanden heeft geduurd) op een snibbige manier door de helpdesk het probleem werd afgedaan met: nee, morgen kan er pas een monteur ingepland worden.

Het vertrouwen is na vorige keer nog steeds beneden peil. 

Hoe zeker is het dat morgen alles gewoon weer werkt? 

Het kan heel goed een foutje in de kast buiten zijn, een monteur zal dat binnen een half uur hebben opgelost als hij dat de vorige keer ook makkelijk kon oplossen. 


Het kan heel goed een foutje in de kast buiten zijn, een monteur zal dat binnen een half uur hebben opgelost als hij dat de vorige keer ook makkelijk kon oplossen. 

Dat is mooi. Als die mevrouw wat verder had gekeken had ze hem misschien nog kunnen benaderen voor hij de wijk uit was en had ik geen dag hoeven wachten 🤔


Het kan heel goed een foutje in de kast buiten zijn, een monteur zal dat binnen een half uur hebben opgelost als hij dat de vorige keer ook makkelijk kon oplossen. 

Dat is mooi. Als die mevrouw wat verder had gekeken had ze hem misschien nog kunnen benaderen voor hij de wijk uit was en had ik geen dag hoeven wachten 🤔

De klantenservice kan niet zien waar een monteur bezig is. Zo werkt het helaas (gelukkig) niet, het is al ontzettend fijn dat ze een plek voor morgen heeft kunnen vinden. Ik was vandaag bij iemand die al drie weken er uit lag. Die medewerker heeft dus echt haar best voor je gedaan ook al komt dat misschien niet zo over. 


De klantenservice kan niet zien waar een monteur bezig is. Zo werkt het helaas (gelukkig) niet

Helaas of gelukkig, wat is het nu? 😄🙈

Zo te zien zou @Ik_Hussel het niet op prijs stellen om tijdens zijn werk door een medewerker van de klantenservice gestoort te worden 😉


De klantenservice kan niet zien waar een monteur bezig is. Zo werkt het helaas (gelukkig) niet

Helaas of gelukkig, wat is het nu? 😄🙈

Zo te zien zou @Ik_Hussel het niet op prijs stellen om tijdens zijn werk door een medewerker van de klantenservice gebeld te worden 😉

Helaas voor de klant, het zou in sommige gevallen best makkelijk kunnen zijn.
Maar het idee dat er 1000e collega’s live kunnen zien waar ik ben lijkt me niet prettig. Wanneer zit op op de toilet, wat doe ik in me pauze, etc etc. 
Er zijn drie mensen bij KPN die kunnen zien waar ik op dat moment mee bezig ben, en dat is mijn manager, me planner en de manager van de planner. En dat is meer dan voldoende. 😅


De klantenservice kan niet zien waar een monteur bezig is. Zo werkt het helaas (gelukkig) niet

Helaas of gelukkig, wat is het nu? 😄🙈

Zo te zien zou @Ik_Hussel het niet op prijs stellen om tijdens zijn werk door een medewerker van de klantenservice gebeld te worden 😉

Helaas voor de klant, het zou in sommige gevallen best makkelijk kunnen zijn.
Maar het idee dat er 1000e collega’s live kunnen zien waar ik ben lijkt me niet prettig. Wanneer zit op op de toilet, wat doe ik in me pauze, etc etc. 
Er zijn drie mensen bij KPN die kunnen zien waar ik op dat moment mee bezig ben, en dat is mijn manager, me planner en de manager van de planner. En dat is meer dan voldoende. 😅

Als de monteur goed werk had geleverd had dat contact niet nodig geweest 😅


Hoi @Mars71 en welkom hier op ons forum!

Hopelijk is de monteur inmiddels geweest en is het probleem verholpen. Ik snap wel dat het teleurstellend voor je is dat er gister geen monteur meer kon komen en dat vandaag pas de eerste mogelijkheid was. Zoals @Ik_Hussel al aangeeft, kunnen de medewerkers van de klantenservice niet zien waar een monteur zich bevindt. Hopelijk werkt alles inmiddels weer zoals je mag verwachten. Mocht ik vanaf hier toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten :) 


Helaas. 

Er is een KPN monteur geweest die mijn verhaal bevestigde. Het zit in de wijkkast maar daar mogen de KPN monteurs niet in. 

Hij heeft een ticket aangemaakt voor VolkerWessels die de kast beheren en die gaan binnen 3 dagen contact opnemen voor een afspraak met 1 van hun monteurs.

 

Diep en diep triest en als klant met de rug tegen de muur door een fout van een ander en niet eens het fatsoen dit snel te herstellen. 

Als de wijk zonder internet zit komt er waarschijnlijk wel met spoed een monteur maar nu is er niets mogelijk en zit ik gevangen in die trage molen van procedures die in deze situatie, waarvan ik zelf al had aangegeven wat het probleem was, kant nog wal raken en een hoop extra geld kosten waar uiteindelijk de klanten voor opdraaien met zogenaamde verbetering van het netwerk. 

 

Helaas dus nog geen internet, tv en telefoon. Misschien moet ik de wijk maar zonder internet zetten, dan komt er waarschijnlijk wel met spoed een monteur.

 

Na het eerste akkefietje is dit op korte termijn de tweede slechte ervaring met het starre KPN apparaat... 

 

Zwaar teleurgesteld.... 


Hoi @Mars71 en welkom hier op ons forum!

Hopelijk is de monteur inmiddels geweest en is het probleem verholpen. Ik snap wel dat het teleurstellend voor je is dat er gister geen monteur meer kon komen en dat vandaag pas de eerste mogelijkheid was. Zoals @Ik_Hussel al aangeeft, kunnen de medewerkers van de klantenservice niet zien waar een monteur zich bevindt. Hopelijk werkt alles inmiddels weer zoals je mag verwachten. Mocht ik vanaf hier toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten :) 

Nu morgenochtend komt er een monteur die wel in de wijkkast kan. Ben benieuwd. Voorlopig morgen alweer dag 4 van geen internet.

 

Mobiele bundel van mijn vrouw was snel leeg ivm geen wifi dus ook al kosten moeten maken voor extra mb's  ze heeft niet zoveel mb's omdat ze meestal gewoon thuis op de wifi zit. Kan ik dat declareren? 


3x €3.50 24 uur unlimited data bij TMobile want daar zijn we klant met de mobiel, al 4 dagen 2 teleurgestelde kindertjes omdat ze hun favoriete series niet konden kijken en het ongemak van 3 a 4 dagen bepaalde apparatuur in huis niet kunnen gebruiken als gevolg van geen internet... En dan nog zelf de oplossing de eerste dag al hebben aangedragen en nog overal zelf achteraan moeten gaan.... Zie de vergoeding wel tegemoet 😏


Monteur geweest. Was idd iets niet goed gegaan in de wijkkast. 

5 minuten werk en alles deed het weer. Heb ik 4 dagen zonder voor gezeten 😡

 

Ik zie de tegemoetkoming wel weer verschijnen


Fijn om te lezen dat alles inmiddels weer werkt zoals je dat zou mogen verwachten @Mars71.

Een vergoeding voor deze storing kun je zelf aanvragen via onze website. Laat je me weten of dit is gelukt?


Fijn om te lezen dat alles inmiddels weer werkt zoals je dat zou mogen verwachten @Mars71.

Een vergoeding voor deze storing kun je zelf aanvragen via onze website. Laat je me weten of dit is gelukt?

Moet ik daar ook nog zelf achteraan?

Goeie service van KPN…

Jammer dit weer......