Skip to main content

Ik ben al 2 maanden bezig om internet te krijgen en 5 monteurs verder, het heeft 1 dag gewerkt en is weer buiten gebruik. Vandaag zou ik gebeld worden tussen 10-12 door een monteur ik zit hierop te wachten? 
het is 12 uur geweest

 

Hallo @Annavg Dat is erg lang wachten en heel erg vervelend, helemaal nu. Heb je inmiddels contact gehad? Ik heb je gegevens niet bij de hand, dus ik weet ook niet precies wat er aan de hand is. Ik wil uiteraard kijken hoe het aan onze kant zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Dag @Annavg Ikwas nog even nieuwsgierig naar de stand van zaken. Is alles opgelost? Als ik nog iets kan doen lees ik het graag. 


Nog niet alles er moet nog steeds een monteur komen maar door corona komen die alleen in noodgevallen of helpen ze telefonisch


Dag @Annavg Dit is nog steeds hetzelfde probleem als twee maanden geleden? Heb je ondertussen wel contact gehad? Als er een echte noodzaak is voor een monteur kan er een afspraak worden gemaakt. 


Hoi nee niet hetzelfde ik heb inmiddels internet en tv maar nog steeds moet de kabel getrokken worden voor de tv Beneden  door dd loze leiding dit wilde de monteur niet doen ivm corona en het internet valt nog steeds heel vaak uit ik heb drie super wifi staan maar dit helpt helaas niet die brand dan oranje dan groen..  


Ok, @Annavg  Als je het één en ander bekabeld wilt hebben: onze monteurs doen nog niet alle werkzaamheden in verband met corona en kabels trekken valt daar volgens mij ook nog onder. Op deze pagina lees je alles over wat monteurs kunnen doen en welke kosten erbij komen kijken: hou er rekening mee dat deze werkzaam niet gratis zijn. 

Je kunt uiteraard ook proberen om je wifi te optimaliseren. Je hebt maar liefst 3 Super Wifi's. Heb je deze goed geïnstalleerd? En staan ze wel op de juiste plek? 


Ja ik wacht wel tot ze weer volledig werken


Bedsnkt


Reageer