Skip to main content

Al sinds zaterdag heb ik geen Internet en Tv.

 

Ik heb meerdere keren met de klantenservice gebeld en steeds krijg ik een ander antwoord.

Ook valt mij op dat er geen notities worden gemaakt van de gesprekken.

 

Op zaterdag kreeg ik te horen dat het probleem zichzelf mogelijk ging oplossen omdat er een storing was bij het KPN domein.

Op zondag heb ik nogmaals gebeld en deze medewerker geeft mij aan dat er een kabelbreuk is en dat de monteur die ik gepland heb voor dinsdag dit waarschijnlijk niet kan verhelpen. Oftewel maandag zou er iemand gestuurd worden die dit probleem buiten zou bekijken/verhelpen.

 

Vandaag (maandag) nogmaals gebeld  omdat ik thuiswerk en internet nodig heb. Kreeg ik weer een ander verhaal te horen. Ik zou zelf contact op moeten nemen met volker wessels mbt de kabelbreuk, kreeg zelfs een telefoonnummer. Volgens de medewerker is KPN niet verantwoordelijk voor de kabels buiten en moet ik daar zelf contact over opnemen.

Toen ik het daar niet mee eens was werd deze medewerker daar kwaad om….

Daarna heb ik nogmaals gebeld en wist een andere medewerker nergens vanaf. Kon niet eens zien dat er een kabelbreuk was. Er waren geen notities…

 

Kan iemand op dit forum mij wel helpen? zodat ik  wel weer internet+tv heb.

 

TlDR: Klantenservice is zeer slecht, niemand die kan/wil helpen.

 

Tip: stap over naar een andere provider.

 

 

Hallo @Rwitte, welkom op ons forum! Wat vervelend dat je zonder diensten zit, zeg. Ik begrijp dat je al meerdere malen gebeld hebt, maar nog steeds wacht op een oplossing. Goed dat je daarom contact met ons opneemt. Ik kijk graag even met je mee. Daarvoor heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo @Rwitte, welkom op ons forum! Wat vervelend dat je zonder diensten zit, zeg. Ik begrijp dat je al meerdere malen gebeld hebt, maar nog steeds wacht op een oplossing. Goed dat je daarom contact met ons opneemt. Ik kijk graag even met je mee. Daarvoor heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Ik heb inmiddels mijn profiel ingevuld.


Ik zie een monteur gepland voor morgen, die moeten even afgewacht worden. Er lijkt iets mis in de centrale wat door de monteur uitgesloten moet worden. Hopelijk kan hij het meteen oplossen. Hoor graag morgen weer van je als de monteur is geweest.