Skip to main content

Mijn Klacht
Hallo , voorheen heb ik gebeld met de klanten service wat betreft de wifi want die is slecht bij ons . Monteur geweest en op verzoek kabels getrokken , wifi booster geïnstalleerd en nog steeds niet al te snel internet maar oke het gaat . Later nog modem omgeruild van de v10a naar de v10 want die schijnt beter te werken volgen de medewerker .maar geen verbetering.

Weer Gebeld en zou een xperiabox 12 opgestuurd worden in de hoop het probleem te verhelpen, maar nooit gekregen. Ik dacht laat ook maar dan ik ga niet weer bellen en superwifi werd ons aangeraden maar dat is gewoon te duur voor ons om te kopen met een gezin .
De buurman was nieuw , heeft het wel incl box12 en nog geen dag problemen ervaren .

Met de experia v10 , en alles bekabeld te hebben ging het redelijk, Eindelijk even geen gedoe dachten we , tot 9 mei . Onze buurman had problemen met de glasvezelkabel, de monteur is geweest in de straat , naar horen van de buurvrouw met grof geweld bezig geweest, en sinds die dag hebben wij geen internet en tv meer , wat blijkt bij ons de kabel kapot gemaakt. Netjes geholpen en volgende dag is er een Monteur geweest maar kon niks doen , afspraak gemaakt via julie en iemand van allinq geweest 4 dagen later . Die Ging ook weg met 20 min en werd weer niet verholpen .

Weer klantenservice gebeld , uitgelegt en om toch iets te betekenen 100 gb dat gekregen op de mobiels , maar de internetsnelheid is maar 16 mb dus dat werkt ook niet echt . Weer gebeld ivm waarom de internet zo laag is. Alles uitgelegd en er werd verteld dat de dekking goed is en dat 16 mb erg laag was . Vriendelijke medewerkster heeft ons een noodpakket opgestuurd . Helaas met de mobile wifi werkt het niet veel beter als met de hotspot mobiel.
Mobile wifi 50gn waarvan de snelheid 11 mb is .

Zeker waar , er is iets geprobeerd . Waarvoor ook onze dank maar niks werkt fatsoenlijk. Ik kan best begrip op brengen voor bepaalde situaties wat betreft problemen, storingen, etc. Maar deze situatie is gewoon niet meer te begrijpen, te accepteren, met al het gedoe

Met de vraag waarom het 4g netwerk zo traag is , geen duidelijk antwoord op gehad .

Wat het probleem is met onze verbinding , en wat er is gebeurd ,nog steeds geen antwoord op gehad .

Ze zijn er mee bezig word gezegt bij de klantenservice  maar hoe lang het gaat duren weet niemand en het duurd al 14 dagen , en krijg geen enkele uitleg . Geen respons .

Wij weten niet meer waar we serieus terecht kunnen en hopen dat wij hier geholpen kunnen worden .

Mvg rene

 

Hallo @Arsenalrs, welkom op ons forum. Goed dat je ons hebt gevonden, ik kan me namelijk voorstellen dat je zo langzamerhand wel weer gewoon internet wilt. Ik zie dat je ook een klacht hebt ingediend via Klachtenkompas. Mijn collega's van de klachtenafdeling hebben deze klacht inmiddels in behandeling genomen. Het lijkt me goed om het contact via jouw klachtenbehandelaar te laten lopen. Zo voorkomen we dat zaken door elkaar gaan lopen.