Skip to main content

Ik had in oktober ivm een verhuizing een bestelling geplaatst voor KPN tv en internet. Deze zou door de aanleg van glasvezel pas op 7 december aangesloten worden. Vandaag (3 dec) had ik nog steeds geen modem ontvangen, dus belde ik naar KPN met de vraag wanneer mijn aansluiting actief zou worden. Kreeg te horen dat de aansluiting van het glasvezel vertraagd was en dat ik contact moest opnemen met KPN Netwerk. Zo gezegd zo gedaan. KPN Netwerk gaf aan dat het minimaal nog 4 weken ging duren voordat ze het glasvezel gingen aanleggen. Ik weer met KPN gebeld met de vraag hoe we dit gingen oplossen. Ik zit namelijk al 2 weken zonder internet en tv en zou nu nog langer moeten wachten. KPN gaf aan dat het glasvezel waarschijnlijk pas eind februari zou worden aangelegd en dat zij in de tussentijd niets voor mij konden doen. Dus ik zou nog bijna 3 maanden zonder internet en tv thuis moeten zitten. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en nu een bestelling geplaatst bij Ziggo die mij op 8 december al internet en tv kunnen leveren. Heel ontevreden hierover, terwijl ik altijd tevreden ben geweest met KPN en daar graag klant had willen blijven.


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Tsja lastig en jammer dat het zo is gelopen.  Kpn kan er weinig aan doen in dit geval. Zij kunnen niet leveren als er geen glasvezelaansluiting is. Ze zijn afhankelijk van Kpnnetwerk.nl en dat is een ander bedrijf. Heeft niets met elkaar te maken. Een moderater gaat hier nog op reageren. 


Ojee @lauren1994, wat enorm balen zeg dat dit zo is gelopen :slight_frown:

Ik vind het vooral erg jammer dat je hier alleen achter bent gekomen door zélf met ons te bellen, als er een vertraging optreedt zou je daar vanuit KPN Netwerk over geïnformeerd moeten worden lijkt me :thinking: Wel heel fijn dat 1 van onze concurrenten je alsnog snel van een verbinding kan voorzien!

Mocht je het aandurven om in de toekomst toch weer een abonnement bij ons af te sluiten (als de glasvezelkabel er ligt ) dan ben je uiteraard meer dan welkom!