Skip to main content

Ik heb geen internet+tv, nummer klantenservice is niet bereikbaar en ik kan de chatrobot niet vinden.

0800-0402 zou moeten werken maar is wat beperkter in de avonduren. Heeft u dat nummer al geprobeerd?


Ja krijg voicemail. Nu chat gevonden.

 


Hallo @Storing thuis, balen dat je geen internet hebt!

Begrijp ik het goed dat je inmiddels chat contact hebt? Als je mijn hulp nog nodig hebt, laat het me weten.

Houd er dan wel rekening mee dat een antwoord van mij iets langer op zich kan laten wachten. Het forum is in de eerste instantie namelijk een plek voor en door KPN klanten, een plek waar klanten vooral elkaar helpen. Uiteraard lezen moderators mee en springen zij bij waar nodig. 

Vind je het niet erg om even op een reactie te moeten wachten, dan helpen we je natuurlijk graag hier verder. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Bedankt voor je reactie, ik ben geholpen.


We zijn nu wel nieuwsgierig wat het probleem is/was:wink:


Nog niet opgelost, maandag is de monteur geweest, toen was er een fout in de centrale ofzo? Ik heb een nummer gekregen wat ik kan bellen zodat er weer een monteur komt.