Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en tv meer sinds gisteren: servicelampje brandt rood

• October 16, 2021
  • 26 reacties
  • 229 keer bekeken

Gisteren viel onze internetverbinding ineens uit. Al diverse zaken geprobeerd. Herstel knop, resetten, kabels controleren en uitwisselen. Alles zonder resultaat. Alleen het power en wireless lampje zijn aan. Zo nu en dan gaat het service lampje branden na een zoveelste reset. 

Heeft iemand nog suggesties. Alvast bedankt.

Beste antwoord door Diepvries46

Nog even terug komen op de storing.

Kpn monteur is geweest. Thuis was er niks aan de hand. Schijnbaar heeft er vrijdag een monteur handelingen in de wijk centrale verricht en daarmee onze verbinding verbroken. De monteur van KPN heeft dit probleem snel verholpen en wij zijn weer online. 

Grote complimenten weer aan zowel kpn helpdesk als aan de monteur. Meteen na het weekend een monteur met kennis van zaken ter plaatse. Wij zijn weer blije en tevreden klanten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

26 reacties

• October 16, 2021

Gisteren viel onze internetverbinding ineens uit. Al diverse zaken geprobeerd. Herstel knop, resetten, kabels controleren en uitwisselen. Alles zonder resultaat. Alleen het power en wireless lampje zijn aan. Zo nu en dan gaat het service lampje branden na een zoveelste reset. 

Heb je glasvezel of koper?

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Ter aanvulling nog even een foto.

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Ik heb nog een koper verbinding.

• October 16, 2021

Probeer eens een ander DSL snoer

• October 16, 2021

Ter aanvulling nog even een foto.

Zo reageert de V10 ook zonder enige koper of glasvezel verbinding

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Probeer eens een ander DSL snoer

Heb ik inderdaad ook al geprobeerd.  Nog geen resultaat helaas. 

• October 16, 2021

Brand of knippert L1 of L2 wel aan de zijkant?

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Nee die doen allebei niks.

• October 16, 2021

Kan je misschien een foto van het isra punt maken?(telefoon wandcontactdoos).Weet je of er misschien graafwerkzaamheden zijn?

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Zeker. Die is vorig jaar vervangen door de KPN monteur.

• October 16, 2021

Misschien de rechter aansluiting proberen?(grijze)

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Inderdaad ook geprobeerd. Ook helaas zonder resultaat.

• October 16, 2021

Inderdaad ook geprobeerd. Ook helaas zonder resultaat.

Hmm,

Nog twee vragen;

1: zijn er graafwerkzaamheden?

2: heb je al gekeken of er een storing in de buurt is?

• October 16, 2021

Heb je misschien ook nog een andere Experia box om te testen?

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Dank voor al je inzet en ideeën op de zaterdagmorgen hoor. Echt top.

Niet dat ik weet. Ik heb opgevraagd via het storing deel van de KPN website en daar gaven ze aan dat er niks bekend was.

ik heb helaas geen extra modem liggen. Familie en buren hebben allemaal Ziggo.

• October 16, 2021

Ok,Ik zie dat @Marcia_  dit gesprek heeft gelezen.Ik werk niet bij KPN en heb dus ook minder mogelijkheden.Misschien kan zij dit even uitzoeken.

• October 16, 2021

Dank voor al je inzet en ideeën op de zaterdagmorgen hoor. Echt top.

Niet dat ik weet. Ik heb opgevraagd via het storing deel van de KPN website en daar gaven ze aan dat er niks bekend was.

ik heb helaas geen extra modem liggen. Familie en buren hebben allemaal Ziggo.

Heb je wel gereset tot het power lampje rood ging branden?(laatste idee)

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Ja heb ik inderdaad ook gedaan. 

Super thanks voor al je hulp al. Ik hoop dat kpn me verder kan helpen dan. 

• October 16, 2021

Je zou ook nog 0800-0402 kunnen bellen.Bellen is sneller zegt men!

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Thanks. Ga ik zeker even doen.

Nogmaals dank.

• October 16, 2021

Ok,laat maar weten of het lukt.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • October 16, 2021

Goedemorgen @martijn197108 en welkom @Diepvries46. Goed bezig hier:blush:. Hopelijk kom je eruit met onze klantenservice @Diepvries46

• Auteur
  • Topper
  • October 16, 2021

Goedemorgen Lisa,

Dank. Ik ben helaas nu aan het werk. Vanmiddag even bellen met klantenservice. Komt vast wel weer goed allemaal.

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • October 19, 2021

Kpn monteur is geweest. Thuis was er niks aan de hand. Schijnbaar heeft er vrijdag een monteur handelingen in de wijk centrale verricht en daarmee onze verbinding verbroken. De monteur van KPN heeft dit probleem snel verholpen en wij zijn weer online. 

Grote complimenten weer aan zowel kpn helpdesk als aan de monteur. Meteen na het weekend een monteur met kennis van zaken ter plaatse. Wij zijn weer blije en tevreden klanten.

• October 19, 2021

Super!