Skip to main content

Geen toegang tot interneteni geen tv krijg melding van geen toegang tot internet van uw isp omdat gegevens niet  bekend zijn  al 3 keer gebeld nu zeggen zit  ergens een breuk buiten zit al 2 dagen zonder tv en internet van alles gedaan maar steeds deze melding  heeeerel raar  ben al jaren bij kpn en 3 jaar geleden het zelfde liedje was knopje werkeerd    omgezet  zal me niks verbazen als dat weer het geval is  

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

@Storing storing bij u staat ook wat verkeerd. De Caps Lock toets op uw toetsenbord. 


Hi @Storing storing,

Dat het heel frustrerend is om een aantal daten zonder internet en tv te zitten begrijp ik heel goed, ‘geschreeuw’ door alles in hoofdletters te schrijven wordt echter niet gewaardeerd dus ik heb je bericht even aangepast.

Als er 3 jaar geleden een specifiek probleem heeft gespeeld acht ik de kans erg klein dat je nu met precies hetzelfde probleem te maken hebt. Je hebt al een aantal keren gebeld met de klantenservice en toen is er al het 1 en ander gecontroleerd en bij je aangegeven. Ik neem aan dat er ook al vervolgstappen zijn genomen maar kan dat niet inzien omdat we nog geen gegevens van je hebben. Hopelijk wordt je lijn snel weer goed actief!