Skip to main content

Precies dit maak ik nu ook mee. 
Altijd heel tevreden met kpn en waarschijnlijk ligt dit niet alleen bij hun maar vervelend is het wel.

nu moet ik met een omweg thuis te zien werken en tv te kijken als aanbod een wifi dongle vandaag binnen met 50 gb … 3 dagen in de avond streamen en dit is op .. nu maar kijken tot maart hoe we dit gaan oplossen..

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wij konden goed uit de voeten met het noodpakket (maar streamen niet), maar ik ben het helemaal met je eens dat het heel lastig en irritant is! KPN kan er weinig aan doen heb ik begrepen omdat er maar een lijn is waarover het binnenkomt en deze dus bezet wordt gehouden door de vorige eigenaar. Eigenlijk zou hiervoor dus net als met water en gas en licht bij de overdracht iets geregeld moeten worden. Je kunt altijd gb erbij krijgen heb ik begrepen en kpn heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat we geen maand maar slechts een week met het noodpakket hoefden te doen. Omdat het zo duidelijk was dat dit niet de bedoeling was, hebben ze het abonnement van de vorige eigenaar per direct beëindigd toen in het systeem. En onze verhuisaanvraag uit het systeem gehaald en opnieuw erin gezet. Hopelijk komt er voor jou ook spoedig een oplossing! 


Hey @Donie2! Welkom op ons Forum en bedankt voor je vraag. We reageren doorgaans binnen een paar dagen hier i.v.m. de drukte. de 50GB kan onbeperkt worden bijgeschreven, dus je hoeft niet zonder data te zitten. Heb je inmiddels al iets geregeld via de klantenservice? Anders vul ik graag de bundel aan. 

Als ik dit voor je kan doen ontvang ik graag het simkaartnummer of het 097-nummer van het simkaartje dat in de dongel zit. 
Je kunt die in een reactie sturen of invullen in je profiel. Stuur graag even een berichtje als je dit gedaan hebt, dan ontvang ik een notificatie. Hoor graag van je!