Skip to main content

Wij heeben 1.5 maand de sleutel van ons nieuwe huis en gaan morgen verhuizen. 3 maanden geleden meerdere malen met kpn gebeld om de verhuizing door te geven. Ook vorige week nog contact gehad ivm tijdstip monteur. Gisteren telefoontje van kpn dat het niet doorgaat omdat de oude eigenaar nu pas opgezegd heeft en er een maand opzegtermijn geldt. Nooit heeft kpn deze nogal essentiele voorwaarde vermeld in ons contact of op de website. De tijdelijke oplossing die kpn biedt is geen oplossing omdat we beiden thuis moeten werken met zware gis en andere bestanden. Volgens kpn kan de vorige eigenaar geen afstand doen van zijn opzegtermijn. Maar ik kan middels het koopcontract aantonen dat hij geen eigenaar meer is. Hij is niet van slechte wil alleen erg laks. We zitten met de handen in ons haar en snappen niet dat wij van de laksheid van hem en van de inflexibiliteit van kpn de dupe moeten worden. Wie weet een oplossing?

Goedemorgen @SharonenGerwin, welkom op ons forum. Ik lees dat je al anderhalve maand toe leeft naar de verhuizing, die nu letterlijk voor de deur staat. Echter nu blijkt er ineens een probleem met het signaal van de vorige eigenaar te zijn. Wat rot dat je dit nu past hoort, ik kan me zeker in deze tijden van thuiswerken voorstellen dat dat niet te doen is. Goed dat je het ons laat weten.

We kijken graag met je mee naar wat we hieraan kunnen doen. Kan je voor mij je gegevens in je forumprofiel invullen, en laat je het hier weten zo gauw je dit hebt gedaan? Als je voor de zekerheid zowel je oude als nieuwe adres invult, weet ik zeker dat we je gegevens meteen kunnen vinden. 


Ingevuld!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht en zie inderdaad dat de verbinding van de oude bewoner nog niet weg is. We kunnen alleen maar over deze lijn leveren en daarom is jouw bestelling uitgesteld. Omdat de vorige bewoner geen abonnement bij KPN heeft gehad kunnen wij dit helaas niet versnellen. Er is inmiddels al een nieuwe afspraak ingepland met één van onze monteurs. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je!


@SharonenGerwin Geeft in een privebericht aan dat een KPN monteur het probleem vandaag heeft verholpen. Het heeft even geduurd, maar welkom bij KPN!