Skip to main content

Modem V12 

 

Sinds vanmiddag helemaal geen internet en tv meer. Telefonisch contact gehad met KPN, stappenplan doorlopen en nog steeds niets. Er is een ticket aangemaakt en er wordt binnen 24 uur contact opgenomen. 
 

dit duurt te lang.. wij werken ook in het weekend en ga niet 8 uur op mijn telefoon hotspot zitten (lekker voor de accu duur van mijn telefoon). 
 

er wordt geen gehoor gegeven en wordt ook gewoon weggedrukt door KPN, onwijs slechte service. Wanneer ik een zakelijke klant was geweest had er al een monteur op de stoep gestaan. Hoe gaan we dit oplossen of is ziggo de provider waar het wel allemaal kan!?

Niet mijn topic wel exact hetzelfde probleem. Twee keer met KPN aan de telefoon gehangen gezamenlijk de stappen gevolgd om de modem te resetten en er gebeurd niets. Er is een ticket aangemaakt voor “iemand” en dit kan 24uur duren. Ben de service van KPN ondertussen wel zat en ik wil gewoon een oplossing. Dit soort dingen gebeuren ALTIJD in het weekend waardoor je heel het weekend zonder internet zit..

 

Admin: reactie uit ander topic naar je eigen topic verplaatst


Niet mijn topic wel exact hetzelfde probleem. Twee keer met KPN aan de telefoon gehangen gezamenlijk de stappen gevolgd om de modem te resetten en er gebeurd niets. Er is een ticket aangemaakt voor “iemand” en dit kan 24uur duren. Ben de service van KPN ondertussen wel zat en ik wil gewoon een oplossing. Dit soort dingen gebeuren ALTIJD in het weekend waardoor je heel het weekend zonder internet zit..

 

Admin: reactie uit ander topic naar je eigen topic verplaatst

Leuk dat het wordt verplaatst, wat nog fijner is als het wordt opgelost


Hallo @Melissa93 ,

Heb je al gecontroleerd de dsl of glasvezel modem kabel goed vast zit?

Let op! ik ben geen medewerker van kpn en kan dus niet heel veel meer doen dan de standaard tips.


Hallo @Melissa93 ,

Heb je al gecontroleerd de dsl of glasvezel modem kabel goed vast zit?

Let op! ik ben geen medewerker van kpn en kan dus niet heel veel meer doen dan de standaard tips.

Hi Martijn,

Zit er goed in, thanks


@Melissa93 ,Misschien opnieuw 0800-0402 bellen?Er werken ook wel meedenkende mensen bij kpn gelukkig:)


@Melissa93,Misschien opnieuw 0800-0402 bellen?Er werken ook wel meedenkende mensen bij kpn gelukkig:)

Heb onderhand drie verschillende mensen aan de telefoon gehad maar tot nu toe heeft dit niets geholpen. De 24 uur is ook om en ben niet gebeld voor een oplossing. #nogsteedsinternetloos


@Melissa93,Misschien opnieuw 0800-0402 bellen?Er werken ook wel meedenkende mensen bij kpn gelukkig:)

Heb onderhand drie verschillende mensen aan de telefoon gehad maar tot nu toe heeft dit niets geholpen. De 24 uur is ook om en ben niet gebeld voor een oplossing. #nogsteedsinternetloos

dat meen je niet,Dit is echt wel erg.Als ik een kpn medewerker was had ik je graag willen helpen maar dat ben ik niet.Hebben je buren o.i.d misschien nog een oude experia box die je kan testen?


Heb je glasvezel of adsl?Mocht je glasvezel hebben branden de lampjes glas,power en ethernet?En branden de twee lampjes rond wan ook?


@Melissa93,Misschien opnieuw 0800-0402 bellen?Er werken ook wel meedenkende mensen bij kpn gelukkig:)

Heb onderhand drie verschillende mensen aan de telefoon gehad maar tot nu toe heeft dit niets geholpen. De 24 uur is ook om en ben niet gebeld voor een oplossing. #nogsteedsinternetloos

dat meen je niet,Dit is echt wel erg.Als ik een kpn medewerker was had ik je graag willen helpen maar dat ben ik niet.Hebben je buren o.i.d misschien nog een oude experia box die je kan testen?

Het ligt niet aan de modem. Ik heb verbinding met de modem maar geen internet. Lampje blijft maar knipperen.


Heb je glasvezel of adsl?Mocht je glasvezel hebben branden de lampjes glas,power en ethernet?En branden de twee lampjes rond wan ook?

ADSL, alle kabeltjes al een paar keer eruit en erin gedaan maar helpt niet. Harde reset etc maar niks werkt


@Melissa93,Misschien opnieuw 0800-0402 bellen?Er werken ook wel meedenkende mensen bij kpn gelukkig:)

Heb onderhand drie verschillende mensen aan de telefoon gehad maar tot nu toe heeft dit niets geholpen. De 24 uur is ook om en ben niet gebeld voor een oplossing. #nogsteedsinternetloos

dat meen je niet,Dit is echt wel erg.Als ik een kpn medewerker was had ik je graag willen helpen maar dat ben ik niet.Hebben je buren o.i.d misschien nog een oude experia box die je kan testen?

Het ligt niet aan de modem. Ik heb verbinding met de modem maar geen internet. Lampje blijft maar knipperen.

Ja,maar hij krijgt maar geen verbinding met de adsl-lijn.Wifi werkt zelfs als je dsl niet aansluit.Heb je de mogelijkheid om een ander modem of dsl kabeltje te proberen?


weet je heel misschien of er graafwerkzaamheden in jouw buurt zijn?


Hallo @Melissa93, welkom. 

Wat vervelend dat jij al langere tijd met een storing zit. Zoals je misschien al gemerkt hebt, is het forum niet helemaal de juiste plek voor acute storingen, maar je bent natuurlijk altijd welkom om vragen te stellen. Kan ik jou nog ergens mee helpen?  


Hallo @Melissa93, welkom. 

Wat vervelend dat jij al langere tijd met een storing zit. Zoals je misschien al gemerkt hebt, is het forum niet helemaal de juiste plek voor acute storingen, maar je bent natuurlijk altijd welkom om vragen te stellen. Kan ik jou nog ergens mee helpen?  


telefonisch is ook niet de juiste plek dus je doet iets om hulp te krijgen. 
nog steeds zonder internet en ik ben gisteren NIET gebeld, dus voordat er een monteur komt duurt alleen maar langer. Dus Hanna zeg jij het maar, wat kan je doen? 


Ik zou een monteur aanraden,Meestal doen zij het gratis maar ik kan natuurlijk niks garanderen.Maar nu ligt het waarschijnlijk aan kpn dus mag ik hopen dat het gratis is. https://www.kpn.com/service/monteur.htm .


Hoi @Melissa93

Wat lastig dat je er telefonisch niet uit komt. Zou jij mij wat meer kunnen vertellen waarom dat niet lukt, ik begrijp dat er voor jou al wel een ticket open staat?