Skip to main content

Beste,

Ik heb sinds vanmiddag geen internet (of tv). Bij servicetool controle komt het resultaat dat zowel de wijkcentrale als het midden geen internet heeft.  Helaas krijg ik geen medewerker aan de lijn als ik bel, maar word ik weer naar de tool gestuurd en verbreekt de connectie. Heel jammer dat je de optie niet eens krijgt ook iemand te spreken. 

En monteur bestellen is lastig omdat ik overdag werk en een monteur niet kan ontvangen. Volgens mij zit t probleem overigens buitenshuis. 

Kunnen jullie helpen?

(En ja ik heb gecontroleerd ik er een storing of gepland onderhoud is een dat is er niet. De drempel van klachten is waarschijnlijk nog niet bereikt).

Hoi @Maryth, welkom op ons forum! Ik heb meteen even meegekeken naar de aansluiting met de gegevens uit je profiel. Vanaf hier krijg ik ook geen verbinding met je modem maar er zijn geen bekende storingen bij jou in de buurt.
Mijn advies is toch de monteur in te plannen, dit kan ook buiten kantooruren als daar capaciteit voor is.  
Als er iets met alleen jouw aansluiting buitenshuis defect is zal de monteur ter plaatse dat moeten constateren.
Mocht het toch iets van een grotere storing blijken zal de afspraak er weer uitgehaald worden.
 

Je kunt hierover altijd 24x7 even met ons bellen op 0800-0402, als de computer je een link gestuurd heeft zal hij je daarna met een medewerker doorverbinden.


Bedankt voor de snelle reactie. Balen,  dat betekent een aantal dagen geen internet en tv, buiten mijn mobiel om. Kan ik daar eventueel compensatie voor aanvragen als ik over mijn internet bundel heen ga? 

Overigens werd het gesprek na het sturen van de link weldegelijk verbroken (met aankondiging), misschien ivm drukte?

Het is wel erg vervelend dat als je zelf de tool eerst doorloopt je bij elke vorm van klantcontact dit weer opnieuw moet doen.


Ah dat is niet handig natuurlijk, dat zal inderdaad drukte zijn geweest. Die feedback zal ik in ieder geval doorgeven!
Ik zie dat je inmiddels een afspraak hebt gemaakt voor woensdag. Ik heb een noodbundel toegevoegd om de periode te overbruggen.

Sorry voor het ongemak!


Bedankt voor de hulp!