Skip to main content

Ik heb een experia box v9 en het internet werkt ineens niet meer. Ik heb hem aan en uit gedaan, alle knopjes geprobeerd en ik heb hem al gereset, maar nogsteeds blijft het internet lampje uit. Is er iets wat ik kan doen om het op te lossen?

Hallo @Sterre Kroon 

Bel dan direct met KPN klantenservice op 0800-0402 (gratis). Dan kunnen ze met jou bepalen wat er nodig is. 

Je kan ook kijken of er een bekende storing is op https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Hallo @Sterre Kroon , als je een glasvezelaansluiting hebt, kun je de glasvezelkast nog eens minimaal 2 minuten van de stroom halen en daarna de modem herstarten.

Geen glas, dan even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Hoi @Sterre Kroon, welkom hier. 

Snelste manier is inderdaad om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega rechtstreeks meekijken. 

Wil je liever via deze weg geholpen worden, dan kan dat zeker ook. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee naar jouw verbinding. 


Hi @Sterre Kroon! Ik heb niks meer van je gehoord. Daarom ga ik er vanuit dat je een oplossing hebt gevonden en de diensten weer werken. 🙂

Als dat toch niet zo is, laat het dan hier weten. Dan helpen we alsnog!