Skip to main content

Sinds 6 dgn geen internet en telefoon meer di nieuwe experia box maar lost probleem niet op.

Di gevraagt om monteur die kwam vrijdag 1.5 uur te laat. Heeft gekeken weet het ook niet zou ons bellen maar belt niet? 

Ligt mogelijk aan bekabeling?? 

Weet nu na 6 dagen dus nog steeds niets.

Kan KPN ook niet rechtstreeks bellen of mailen iemand een idee hoe ik KPN kan bereiken? Via de site kom ik er niet uit. Dan zou ik opnieuw een monteur moeten vragen maar als deze alleen kijkt en vervolgens ook niets meer laat horen schiet ik daar dus ook niets mee op…

 

Hallo @Service en contact met kpn , KPN is te bereiken via 0800 0402 of via de chat.

Succes.

 


Hallo @Service en contact met kpn, welkom! Wat rot dit! Ik zie dat er inmiddels een nieuwe Experia Box naar je onderweg is. Ook zie ik dat er een monteur ingepland is. Ik hoop van harte dat het probleem met de nieuwe Experia Box opgelost is! Vergeet dan niet om de monteur af te zeggen 🙂. Wil je hier nog even laten eten wat eruit gekomen is?


Inmiddels eindelijk te woord gestaan. Kwam  afgelopen week meerdere keren niet in contact via bovenstaand nummer.

Nieuwe experia is niet de oplossing. 

Wat blijkt nu ik had geen servicemonteur moeten hebben maar monteur van kpn werd dus verkeerd voorgelicht.

Inmiddels heb ik voor 13 januari afspraak met monteur KPN. Jammer dat dit niet sneller kan.

Het goede nieuws is dat ik een noodpakket krijg toe gestuurd zodat ik wel gebruik kan maken van internet. Wat ik voor mijn werk (planner in de zorg) echt niet kan missen.

Hoop verder dat de monteur ons woensdag verder kan helpen!!


Wat een gedoe zeg 😞. Goed dat dit nu geregeld is! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?