Skip to main content

Ik was het weekend even weg en toen ik zondagavond weer thuis was, had ik geen internet (glasvezel).

Zowel het lampje van het kastje aan de muur als het modem knipperen beide (groen).

Beide kastjes een reset gegeven (spanning eraf) van tenminste 30 seconden, maar dat helpt niet.

Wat kan het zijn?

 

Hallo @MartiByrde even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Dat heb ik gedaan, en dan gaan ze de modem op afstand resetten en dan gaat de hoorn erop.

Kan ik vanavond als ik weer thuis ben en de modem werkt nog steeds niet contact met KPN hebben over mijn storing?

Ik ben liever niet te lang zonder internet.

En tot welke tijd kan ik een medewerker aan de lijn krijgen?


Hallo @MartiByrde voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar via 0800 0402.

 


Hoi @MartiByrde, lekker weekend weg dus. Heerlijk. Maar helaas geen internet bij thuiskomst. :(

Snelste manier is inderdaad om even te bellen met 0800-0402. Dan kan mijn collega meteen meekijken en actie uitzetten indien nodig. 

Via deze weg kan dat natuurlijk ook, ik heb dan ook meteen jouw verbinding doorgemeten. Er gaat iets niet goed. 

Normaal kan je dit oplossen door het glasvezelkastje van het stroom te halen voor minimaal 2 minuten. Je had dit wel al gedaan toch? Maar geen 2 minuten? 

Helpt dit nou niet, hoor ik dat. Dan kan ik een monteur voor je plannen. 


Nee geen 2 minuten, dat zal ik bij thuiskomst direct doen.

Hoe kan ik direct een medewerker aan de lijn krijgen vanavond?

 


Nee geen 2 minuten, dat zal ik bij thuiskomst direct doen.

Hoe kan ik direct een medewerker aan de lijn krijgen vanavond?

 

Hallo @MartiByrde door te bellen met 0800 0402 en de reactie van de moderator aanhalen.

 


Ik ben benieuwd. Anders mag je het hier ook melden of bellen met 0800-0402. Je kan dan gewoon aan de lijn blijven, dan krijg je een collega aan de lijn. 


Prima, tot vanavond waarschijnlijk. En tot nu toe bedankt voor de hulp.

 


Kunt u niet alvast een monteur inplannen voor vanavond?


Monteur ingepland op woensdag 18 mei.


Ik zie inderdaad dat er contact is geweest en dat er een melding voor een monteur is aangemaakt. Dat is goed om te zien, ik verwacht dat het daarbij opgelost wordt. Laat je weten hoe dat bezoek verloopt?


Monteur is woensdagavond geweest en de storing, welke ik ook dacht dat het was namelijk in de patchkast, is om 19:30 netjes opgelost.

Ik wilde een vergoeding online aanvragen maar dat gaat niet goed. 

De melding is dat de storing nog niet is opgelost.

 

Hoe gaan we dit oplossen?

 


Wat fijn dat de storing inmiddels is verholpen. Ik heb het even voor je nagekeken en op dit moment staat het ticket dat hiervoor is aangemaakt nog open. Ik wil je vragen om het later deze week nog eens te proberen. Als het later deze week nog niet lukt dan horen we het graag van je!