Skip to main content


 

Hallo, 

Ik vroeg vanaf 3 juli 2023 om de activering van KPN Internet Only zonder TV en bellen, maar het enige dat ik heb ontvangen is alleen de e-mail met het bestelnummer, ik keb geen internet vandaag! 

Ik heb het klantnummer niet, ik heb geen activerings-e-mails ontvangen, ik heb de modem en de verbindingsapparaten niet ontvangen! 

Wat moet ik doen? 

Als je me de details vraagt, vraag me dan het klantnummer dat ik niet eens heb, op de kopie van het contract staat alleen het bestelnummer.

kan je me helpen?

dankjewel 😊

Hoi @Paolaaaa 

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


heb je op 3 juli besteld, of wou je het op 3 jui werkend hebben. Wanneer heb je het aangevraagd  ?

Er zit uiteraard wat tijd tussen  bestellen en levering.

https://www.kpn.com/thuis/veelgestelde-vragen.htm

Wat is de levertijd van Internet?

Ben je nog geen klant? Dan heb je binnen gemiddeld 7 werkdagen Internet. Als je gebruikmaakt van de Gratis Overstapservice duurt het 23 werkdagen. Dat is het wettelijke opzegtermijn van je huidige provider.

Je installatiepakket krijg je uiterlijk 3 dagen voor je aansluitdatum, maar we doen ons best om te zorgen dat je het eerder ontvangt.

 

 

Donald


Dankjewel voor jouw antwoord.

 

Ik bestelde op 26 juni en wilde activering voor 3 juli. 

Het abonnement van mijn oude koerier is vandaag uitgegaan. 


Sorry, ik bestelde op 12 juni. Niet 26! 


Hallo @Paolaaaa heb je van de overstapservice gebruik gemaakt, zo ja, dan schakelt je oude provider pas uit al;s KPN je aansluiting actief heeft gemaakt.

Je krijgt een mail of SMS van KPN op de dag dat je aansluiting actief wordt en dat je er gebruik van kunt maken.

Als je die melding nog niet gehad hebt blijft je oude aansluiting actief. Toch afgesloten, even met je oude priovder bellen dat ze te vroeg afgesloten hebben.

 


Hoi @Paolaaaa, welkom hier. 

Nog steeds niets ontvangen? Of heb je ondertussen al contact gehad met een van mijn collega's? 

Zo niet, dan hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kijk ik mee naar hoe het ervoor staat.