Skip to main content

Beste,

 

Ik heb zo’n XGSPON als op de foto. De lampjes zoals op de foto branden ook bij mij. KPN zegt dat de verbinding naar mijn huis ook werkt. Toch heb ik sinds vannacht geen internet. 

Moet het RJ-45 aansluiting lampje aan de onderkant branden/knipperen?

Er is geen enkel lampje wat op het moment brand aan de RJ-45 kant dus ik vermoed dat de connector van de XGSPON kapot is gegaan.

 

Kan iemand met deze XGSPON bevestigen dat er lampjes moeten branden aande RJ-45 kant?

 

Alvast bedankt.

 

Groet

 

Hoi @Ronnielox! Niet de bedoeling dat je zonder diensten zit. Heb je inmiddels al een update ontvangen, of werkt het weer? Als je helemaal geen diensten heb kun je altijd met ons bellen via 0800-0402. Spreek in dat je een storing hebt en dan kan mijn collega dit zo snel mogelijk met je oppakken. Kijk ook altijd op onze storingspagina of er geen storing in jouw regio is op het moment dat dit gebeurt. 

Mocht er geen storing zijn, en mocht telefonisch contact niet lukken (of heb je daar geen update gekregen), wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit.


Goedemorgen, de monteur is vrijdag geweest en inderdaad, het lampje van de RJ-45 had moeten knipperen/branden. Hij was ook binnen 5 minuten klaar en alles werkt weer.

 

Dank voor de reactie.


Goedemorgen, de monteur is vrijdag geweest en inderdaad, het lampje van de RJ-45 had moeten knipperen/branden. Hij was ook binnen 5 minuten klaar en alles werkt weer.

 

Dank voor de reactie.

Maar wat heeft de monteur gedaan? Heeft die een toverspreuk uitgesproken? Of heeft die iets vervangen? 


Oh sorry, 

 

Ja de XGS-PON is vervangen. Het zwarte kastje van de foto dus. De lampjes van de RJ-45 aan de onderkant deden het niet, dus de poort was stuk. De groene lampjes aan de voorkant van de unit laten geen problemen zien.

Goed dat je het even vraagt.

 

 


Ok 👍


Fijn, dank voor het terugkoppelen @Ronnielox en fijn dat het allemaal weer werkt!