Skip to main content

Goedenavond,

 

bij ons is internet al hele dag defect. 
net reset gedaan modem v9 experia, maar  broadband blijft knipperen., geen internet geen wifi, niets. 

admin: eigen topic aangemaakt

Nee dat klopt maar als ik de vragenlijst volg, krijg ik de melding dat ik er wel een storing is en dat er een monteur moet komen 😫


Hoi @ThuisWERKEN2020 . Hoe is de situatie nu?

Mochten je diensten er nog steeds uit liggen, wil je dan je profiel invullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Het forum is niet permanent bemand door moderators. Mocht je directe hulp willen raad ik je 0800 0402 aan ( inspreken “Ik wil een medewerker spreken”)


Je hebt nog niet weer gereageerd, @ThuisWERKEN2020. Dan ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Mocht je nog hulp nodig hebben, reageer alsnog en vul je forumprofiel in :) 


Nee het is zeker niet opgelost

morgen komt er een monteur 

 


We horen graag van je hoe dit morgen afloopt.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben ( of een update) laat het weten!


Hi, het is opgelost. Was iets met dat signaal in de buurtcentrale was uitgeschakeld. En dat signaal verkeerd om liep? Daardoor sowieso traag internetverbinding.

Maar ze hebben nu de vaste telefoonlijn er uit getrokken en nu hebben we we geen vaste lijn lijn meer. Ik zie stekker hangen uit de muur, maar weet niet waar deze in moet. Heel slordig van de kpn man. 


@Geen wifi thuis : oh, dat is een vervelende situatie.

Heb jij een los telefoonabonnement of zit telefonie bij je alles in een abonnement in?

Als het laatste van toepassing is, moet het kabeltje dat naar het basisstation gaat in de groene phone1 poort van de experiabox. 

Kun je desnoods een foto plaatsen van de situatie?


Ik heb het zelf gefixed! Telefoon werkt weer


Super!


Dank voor je steun