Skip to main content

Hallo,

 

Van het één op het andere moment hadden wij gistermiddag geen tv en internet meer.

Alle stappen doorlopen.

Het enige dat opvalt is dat het DSL lampje niet brandt.

Kabels er weer goed ingestoken maar helaas zonder resultaat..

 

Wat zou dit kunnen zijn? En wat kan ik er eventueel aan doen?

Gisteren, dat was een zaterdag, normaal geen werkdag of was er misschien toch iemand in z’n tuin bezig.

Ik bedoel dat er mogelijk ergens een kabel stuk getrokken of stuk gestoken is.


Hi @Romy1997! Welkom op het forum. Was een reset van je modem een van de stappen die je gedaan hebt?  

Bel in het geval dit niet geholpen heeft naar 0800-0402. Dat is de snelste manier om het op te lossen. 

Lukt het via die weg niet, laat het dan hier weten. Vul in dat geval ook je profiel in. Dan kunnen we bij je gegevens om je te helpen. 🙂


Gisteren, dat was een zaterdag, normaal geen werkdag of was er misschien toch iemand in z’n tuin bezig.

Ik bedoel dat er mogelijk ergens een kabel stuk getrokken of stuk gestoken is.

Wij wonen op een industrieterrein..

Verderop staat alleen nog een huis, maar zij zijn niet in de tuin bezig geweest..

Telefonisch gaf KPN aan dat het echt een storing bij ons kastje/kabels is.

Wel is de laatste tijd het gras voor de deur weer vaak open gegooid om dingen met kabels te doen, geen idee of het misschien beschadigd is en nu helemaal niet meer werkt?


Hi @Romy1997! Welkom op het forum. Was een reset van je modem een van de stappen die je gedaan hebt?  

Bel in het geval dit niet geholpen heeft naar 0800-0402. Dat is de snelste manier om het op te lossen. 

Lukt het via die weg niet, laat het dan hier weten. Vul in dat geval ook je profiel in. Dan kunnen we bij je gegevens om je te helpen. 🙂

Reset etc heb ik inderdaad gedaan!

Helaas is er dinsdag pas een monteur beschikbaar..


Ik heb mijn profiel bijgewerkt

Hi @Romy1997! Welkom op het forum. Was een reset van je modem een van de stappen die je gedaan hebt?  

Bel in het geval dit niet geholpen heeft naar 0800-0402. Dat is de snelste manier om het op te lossen. 

Lukt het via die weg niet, laat het dan hier weten. Vul in dat geval ook je profiel in. Dan kunnen we bij je gegevens om je te helpen. 🙂

 


Balen zeg dat de monteur pas dinsdag kan komen 🙁

Als een klant die zonder internet en vt zit, óók een mobiel nummer bij KPN of Telfort heeft, kunnen we daar voor nood extra data op zetten. Ik zie echter dat je al een abonnement met onbeperkt data hebt dus heel veel nut heeft dat niet in jouw geval. Wat misschien wél nog nut heeft, is de uitleg over hoe je een Hotspot van je mobiel kan maken. Je kan dan met bijvoorbeeld je laptop of tablet alsnog op de wifi, via je mobiele data 🙂


Gisteren, dat was een zaterdag, normaal geen werkdag of was er misschien toch iemand in z’n tuin bezig.

Ik bedoel dat er mogelijk ergens een kabel stuk getrokken of stuk gestoken is.

Gisteren was het vrijdag 😉