Skip to main content

Mijn internet is uitgevallen, blijkt na herstarten van NT modem en Experiabox v10 niet opgelost te zijn. Nadere inspectie levert op dat het middelste lampje "glas" niet meer brandt. Dit is nu 2 dagen zo, maar heb nog niets gehoord nadat ik woensdag gebeld had.

Op de hoek en voor zijn ze bezig met bouwwerkzaamheden. De lampjes op de modem zijn voor Power groen, wireless groen, internet rood, eco staat uit en services is rood. Voor het glasvezel kastje brandt power groen, glas brandt niet en ethernet brandt groen.

 

Zou iemand kunnen helpen?

Hoi @KelvinvanA. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je al 2 dagen geen gebruik kan maken van internet en TV. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb jouw verbinding doorgemeten. Om dit probleem te kunnen verhelpen moeten we een monteur langs sturen. Ik heb dit daarom intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Je ontvangt een SMS en e-mail met instructies waarmee je over 2 uur zelf een monteursafspraak kan maken. Laat je ons weten of dit is gelukt?


Dankje, ik zal laten weten wanneer dit gedaan is


Hoi @KelvinvanA. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je al 2 dagen geen gebruik kan maken van internet en TV. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb jouw verbinding doorgemeten. Om dit probleem te kunnen verhelpen moeten we een monteur langs sturen. Ik heb dit daarom intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Je ontvangt een SMS en e-mail met instructies waarmee je over 2 uur zelf een monteursafspraak kan maken. Laat je ons weten of dit is gelukt?

Er is op dit moment een interne storing waardoor het niet mogelijk is om een afspraak in te plannen. Ik wil je vragen om op een later moment contact op te nemen met onze klantenservice (0800 0402) voor het maken van een nieuwe afspraak. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:


Hello. Ik heb precise hetzelfe probleem vandaag. Geen Internet, geen glas lampje. ook op de hoek en voor zijn ze bezig met bouwwerkzaamheden! Wat moet ik doen?


@wanda20 Het is goed mogelijk dat in de buurt een kabel geraakt is waardoor dit gebeurt is. De snelste optie is 0800-0402 te bellen dan kunnen ze constateren of er iets mis is.