Skip to main content

Hallo, 

sinds vanmiddag heb ik geen internet en tv meer. Het lampje “glas” op het glasvezel kastje brandt niet meer. Hoe kan dit zsm opgelost worden?

Bellen met 0800-0402 en direct roepen: ik heb geen internet en TV meer! 😉


Hey @Carola121212, welkom! Maak je glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos. Kijk of het daarna weer in orde is. Zo niet, doe dan wat Berrie al aangeeft. Want dan is er een monteur nodig, en dat gaat het snelst via de telefoon :)

 

Bellen met 0800-0402 en direct roepen: ik heb geen internet en TV meer! 😉

 


Hey @Carola121212, welkom! Maak je glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos. Kijk of het daarna weer in orde is. Zo niet, doe dan wat Berrie al aangeeft. Want dan is er een monteur nodig, en dat gaat het snelst via de telefoon :)

 

Bellen met 0800-0402 en direct roepen: ik heb geen internet en TV meer! 😉

 

@Erik_  en @Carola121212 , ik heb altijd begrepen dat wanneer het 'glas' lampje niet brandt er geen signaal is en dus spanningsvrij maken geen zin heeft. Als het anders blijkt te zijn dan verneem ik het graag.


@Berrie_Kaas, je kunt er inderdaad in de meeste gevallen wel vanuit gaan dat stroomloos inderdaad niet helpt als het glaslampje niet brandt. Maar, het is wel een standaard onderdeel van de troubleshoot die onze telefonische medewerkers (moeten) doen voor er een monteur ingepland kan worden. Dan is het makkelijker als de klant dit al gedaan heeft. 


Heb ineens geen internet en tv meer. Glasvezel kast lampje glas brand niet.

 

2 minuten van het stroom gehad en nog steeds niets.

Help wat nu


Hey @r_toub, goed dat je het stroomloos maken al geprobeerd hebt! Als dit niet helpt, dan is de technische dienst nodig, of een monteur bij jou thuis. Beide die dingen gaan het snelst als je even belt.

 

Bellen met 0800-0402 en direct roepen: ik heb geen internet en TV meer! 😉