Skip to main content

Afgelopen donderdag kon ik mijn internet zelf installeren, in de Instructies werd verteld om blauw klepje dicht te doen, en daarna de kpn kastje naar boven kleppen, toen ik dat deed kwam de hele kastje mee inclusief die vaste glasvezel kastje waar ook 2 draadjes kapot zijn gegaan ! Contact gehad met kpn die een afspraak heeft ingepland voor een monteur, alleen zijn de kosten niet bij gemeld, kan dat gelijk gemaakt worden? Aangezien al paar dagjes zonder internet zit ! En wat zijn hier de kosten ?

Hi @Isabelc, welkom hier. 

Wat is er precies aan de hand? Je hebt op dit moment helemaal geen internet via glasvezel? Zou je hier ook een foto willen plaatsen van het glasvezelkastje? En begrijp ik het goed dat er nu een monteur is ingepland? 

Ik hoor graag van je. 


 


@Alex_P net gepost ! Muurkastje is uit elkaar en de dunne draadjes zijn ook kapot 


@Alex_P net gepost ! Muurkastje is uit elkaar en de dunne draadjes zijn ook kapot 

Ik gok dat hier een monteur naar moet kijken. Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


@Alex_P gedaan !


Bedankt! Ik zie dat de monteur morgen tussen 13:00 - 15:00 is ingepland. Er komen geen kosten bij kijken als blijkt dat het probleem bij ons vandaan komt. Zij het een zwak aansluitpunt in je woning bijvoorbeeld, of dat het punt al kapot was. Dat kan alleen de monteur vaststellen, en die zal je dan ook laten weten wat de kosten zullen zijn als het niet zo is. Op onze monteurspagina kun je vinden wanneer we kosten wel of niet in rekening brengen, en ook wat de monteur dan ongeveer kan kosten. Hopelijk is alles morgen snel opgelost! 


@Alex_P gedaan !

Let even op dat je niet aan de uiteinden van de draadjes zitten. Deze zijn erg dun waardoor ze je huid in kunnen gaan en afbreken.Â