Skip to main content

 

Hallo.  Ik heb een probleem met internet.Ik was 3 weken op vakantie.  Ik kwam terug en zette de modem aan. Ik heb geen 5 dagen internet meer. Alles geprobeerd, alle opties, resets, app voor probleemoplossing, modem instellingen ook via kabel... alles. Modem is vervangen.  En hetzelfde.… 

Ik denk dat het probleem in kpn ligt..

Gelieve te kijken, uw verbinding en instellingen.

Graag een snelle reactie

Vriendelijke groeten

 

 

 

 

Dag @Lenon90 Welkom hier op het KPN Forum! We denken heel graag met je mee. Kun je iets meer toelichten geven over wat er speelt, zodat we alles zo duidelijk mogelijk hebben? 

Je was op vakantie en je had de Experia Box uitgeschakeld? Als in: volledig van het stroom af? 

En werkt er nu helemaal niets meer? Je hebt al vijf dagen helemaal geen diensten? 

Welke Experia Box heb je en kun je aangeven welke lampjes op de Experia Box branden met welke kleuren? 

Je geeft ook aan dat de ‘modem’ is vervangen: betekent dit dat je al met de klantenservice in contact staat over dit probleem? 


Ja, ik zette alles uit het stopcontact toen ik op vakantie ging. Na terugkomst heb ik de modem aangezet en alles is groen 'power' en 'wifi' alleen 'internet' knippert.

Nu heb ik box12, het was hetzelfde op box9 (maar daar knippert 'breedband')

Wifi heeft verbinding.  Gewoon geen internet

Zag ik de niez- gisterenverbonden status in de modeminstellingen

 


gisteren zag ik de niet-verbonden status in de modeminstellingen *


Dat is natuurlijk geen fijne thuiskomst @Lenon90,


​​​​​​​Allereerst wil ik je dan aanraden om het modem een reset te geven. Dit wil in veel gevallen de problemen verhelpen. Helpt dit niet? Dan is het beter om even telefonisch contact met ons op te nemen. Wanneer je geen internet hebt, wil je natuurlijk zo snel mogelijk een oplossing. Het forum is hier niet de beste plek voor. Binnen onze community helpen namelijk vooral klanten elkaar, met ondersteuning van de moderators. Door drukte kan het soms even duren voor een moderator kan helpen. Aan de telefoon heb je direct één-op-één contact en kun je zo snel naar een oplossing toe werken. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.”


Hallo. Ik heb een probleem met internet.Ik was 3 weken op vakantie. Dus ik zette alles uit het stopcontact toen. Ik kwam terug en zette de modem aan,  ik kijk en 'internet'-lampje knippert, ik heb geen 5 dagen internet meer. Alles geprobeerd, alle opties, resets, app voor probleemoplossing, alles ... Modem wordt vervangen. En hetzelfde.…

 Ik denk dat het probleem in kpn ligt..

Ik heb hulp nodig, ik heb geen ideeën meer..

 


Je hebt al eerder een topic aangemaakt @Lenon90, het is dus niet nodig om dan nog een keer een topic over hetzelfde probleem aan te maken. Als een reset ook niet werkt, is het snelste en makkelijkste jouw probleem opgelost via de klantenservice. Je kunt de collega's voor storingen 24/7 bereiken via 0800-0402. 

Via dit forum kunnen wij jou ook helpen, het gaat dan alleen wel minder snel. Vul dan jouw profiel in en geef hier een seintje. 


Ik zie dat je inmiddels wel jouw profiel hebt ingevuld. Om dit opgelost te krijgen voor jou, heb ik een monteur ingepland. Deze monteur komt morgen 26 november tussen 19:00 en 21:00 uur bij jou de storing verhelpen @Lenon90. Mocht deze afspraak niet uitkomen, dan kun je die zelf verschuiven. 


Dank je voor je hulp. Maar is het gratis?


Dank je voor je hulp. Maar is het gratis?

Een storingsmonteur is gratis, tenzij de monteur anders constateert.