Skip to main content

Sinds 17-07-2022 werkt de wifi niet meer. Op 19-07-2022 is dit nagekeken door de monteur, het probleem zit in de externe schakelkast van KPN, moet een externe koppeling gemaakt worden en dat lukte niet. Sindsdien geen enkele informatie gehad wanneer dit probleem opgelost gaat worden. De klantenservice 4x gebeld, zij kunnen ook niet aangeven wanneer het probleem wordt opgelost.
Slechte service😩

Hoi @Carin -Kinderdijk, welkom hier.

Er is dus al een monteur geweest, alleen heeft hij het probleem niet kunnen oplossen. Nu zit je dus helemaal zonder diensten begrijp ik?

Ik kijk graag eens mee. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik op onderzoek. Eens kijken of ik duidelijkheid kan krijgen. 

 


Hoi Bart,

Profiel is aangevuld. 

Ik zit inderdaad helemaal zonder diensten.

 

 


 

Ik zie het inderdaad. Als ik het zo begrijp ben je niet goed aangesloten in de centrale. Dit staat nu uit bij de back office om actie op te ondernemen. Hopelijk komt die snel en heb je snel diensten. Ik kan er nu helaas niet meer van maken. :(


Ik begreep van een buurman dat hij vorige week ook problemen had die in de centrale zaten.

Het meest frustrerende vind ik dat niemand mij kan vertellen wanneer de backoffice dit gaat oplossen. Sinds het bezoek van de monteur heb ik helemaal niks meer gehoord.


Voor mijn vakantie werkte alles prima. Ik was dus wel goed aangesloten.

Na thuiskomst afgelopen zondag werkte het ineens niet meer.


We zijn iets wijzer @Carin -Kinderdijk: Op de ingang waar jouw lijn nu aan is gesloten in de centrale, komt helemaal niets binnen. Daarom hebben ze je aangesloten op een andere ingang, maar daarbij is iets niet helemaal volgens plan gegaan. Ze proberen dit nog steeds op te losse vanaf afstand, maar de kans bestaat dat dit niet gaat lukken en er een nieuwe afspraak met een monteur gemaakt moet worden. Als dat het geval is, zullen ze het eerstmogelijke tijdstip voor een afspraak in gaan plannen, zodat je zo snel mogelijk weer een verbinding zult hebben!


Morgen tussen 10 en 12 gaat er een monteur voor je aan de slag @Carin -Kinderdijk! Schikt dat tijdstip? Als dit niet uitkomt, kunnen we de afspraak uiteraard verzetten naar een ander tijdstip of een andere dag. 


Goedemiddag Maja,

Morgen tussen 10-12 uur is prima, ik zal zorgen dat ik thuis ben.

 


Storing is zojuist opgelost. Maja, Bart en de monteur bedankt👌

 


Super, fijn @Carin -Kinderdijk! Bedankt voor jouw terugkoppeling en een goed weekend toegewenst!


Ik deel ook nog even mijn blijheid hier, heel fijn dat je weer verbinding hebt @Carin -Kinderdijk 😃😊