Skip to main content

Ik heb sinds gister 21 Jan totaal geen internet meer , gebeld naar kpn van afstand gekeken modem kapot dus nwe modem gehaald aangesloten het zelfde probleem service lampje blijft rood..alles geprobeerd stekkers gecontroleerd...reset...aan uit...niks dus nu zit ik zonder verwarming, telefoon, tv, deurbel, en we hebben een zeewater aquarium  met kapitaal aan koralen vis wat op computers draait via WiFi die is totaal van slag en er word mij verteld maandag bent u de eerste.....HOE DAN...???? WAT EEN SERVICE!!!!

hoi @Ellendaisy ,

heb je koper of glas?

Je kan evt. je telefoon met een usb kabeltje aan het modem koppelen,dan heb je ook internet.


Hoi @Ellendaisy . Welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie. Zo te lezen heb je al contact gehad met de helpdesk. Monteurs zijn zelden in het weekend in te plannen dus ik herken wel wat je schrijft.

Ik wil best nog even meekijken maar vrees dat ik hier ook niks in kan betekenen. 


Als je mobiele klant bent bij kpn kan @Erwin_ evt. data toevoegen.

Als je dan de USB kabel van je telefoon in de v10 stopt(waar normaal de oplader ingaat) en in de instellingen ´usb tethering´ aanzet heb je gewoon een werkende verbinding via de V10,Alles zal dan werken behalve tv en telefonie.

NB:sluit eerst de telefoon aan op de v10 en zet daarna USB tethering pas aan.

 


Lijkt me ook niet heel erg handig om je gehele cv-installatie, of je aquarium volledig afhankelijk te laten zijn van een internet aansluiting….Â